Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger renseprodukter til ansiktet mitt, som ikke koster skjorta. Har endel svarte prikker som jeg gjerne vil bli kvitt, ellers normal hud. Noen som har noe bra å anbefale?

Gjerne noe til under 200,- på feelunique.com :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du at den skal fjerne sminke i sammen slengen, eller er det greit å bruke et annet produkt til det?

Skrevet

Tja, det kan kanskje være greit med begge deler?

Skrevet (endret)

Decleor? Koster vel under 200 kr hos feelunique.

Endret av Aryia
Skrevet

Decleor har gode renseprodukter. Foam er supert om du vil bruke vann, mens rensemelk + toner er flott om du ikke vil bruke vann.... Begge deler er til alle hudtyper og rengjør uten å overtørke huden. Decleor har også andre renseprodukter til ulike hudproblemer....

Skrevet

Tusen takk!

En god ansiktskrem da? Samme serie?

Skrevet

selv veldig fornøyd med decleor der. Bruker Hydra floral krem og emusion, som er ansiktskremer med masse fuktighet og null fett, perfekt til de fleste :) Disse kjøpes billigst på cheapsmels.com

Skrevet

Eg slit sjølv med svarte prikkar og har ikkje funne noko vidunderprodukt som får desse vekk :( Trur neppe det finst heller!

Min favoritt til å få reingjort andletet om kvelden og morgonen er utan tvil Dermalogica Special Cleansing Gel! Fantastisk! Går alltid attende til denne dersom eg skulle finne på å prøve noko anna i ein periode. Får ei herleg reinheitskjensle av å bruke den.

Som krem er eg veldig glad i dei rosa frå Body Shop (vitamin E). Denne serien har også serum som eg har under både dag- og nattkrem.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Henger meg på, er på stadig jakt ;)

dermalogica som jeg bruker nå, er for heavy og tørker ut huden min :(

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Decleòr Cleansing Gel! Renser huden veldig bra, den kjennes ren og frisk uten å tørke ut. Ellers er jeg også veldig fornøyd med MD sin rens.

Decleòr sin rens får du kjøpt veldig billig på enten Cheapsmells, stor flaske for under 200,-. Varer utrolig lenge.

Skrevet

feelunique har også innimellom store flasker med decleor sine renseprodukter, det kan også lønne seg om du kommer over noen :)

Skrevet

Feelunique har fortsatt tilbud på 400ml flaskene :) Mye å spare der!

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med Decleòr Cleansing Gel! Renser huden veldig bra, den kjennes ren og frisk uten å tørke ut. Ellers er jeg også veldig fornøyd med MD sin rens.

Decleòr sin rens får du kjøpt veldig billig på enten Cheapsmells, stor flaske for under 200,-. Varer utrolig lenge.

Jeg ser nå at jeg ikke fikk skrevet med det :jepp:jeg skulle, men det har dere andre fått skrevet opp alikevel! :ler:

Eller på Look Fantastic! :jepp:

Endret av Lilandry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...