Gå til innhold

svie på penishodet

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Typen min har i det siste klaga no grusomt over at det svir på penishodet når vi skal ha sex. det første vi tenkte var at det bare er fordi det er litt trangt i starten, men det viser seg at det ikke går over og det er fryktelig ubehaglig for han, og litt irriterende for meg, hehe. men er det noen som veit hva det kan være? han har aldri hatt no problem som det før.

han sier det gjør like vondt å runke også, så får vel bare ta en liten pause og se og evt dra til legen.. men er det noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

er vel andre symptomer for det..? jeg testa for et par uker sia og jeg hadde ikkeno sykdommer så tviler sterkt på at det er det

Gjest Truls
Skrevet

Jeg har også hatt svie på penishode, vet ikke om det er det samme prob som du har. Gikk til legen og testa for kjønnsykdommer, med negativt resultat. Hadde en partner som barberte musa, og når kjønnshårene vokste ut litt så stakk det noe jæ****. Merka at det sved når vi hadde sex, spesiellt når hun ikke var nybarbert. Hun slutta å barbere seg, og etter hvert så gikk svien vekk. Hun ble også mer følsom der nede så nå er sexen helt topp for begge to :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg shaver så det kan kanskje være problemet, men jeg hater å være så hårete :s

Skrevet

Typen min har i det siste klaga no grusomt over at det svir på penishodet når vi skal ha sex. det første vi tenkte var at det bare er fordi det er litt trangt i starten, men det viser seg at det ikke går over og det er fryktelig ubehaglig for han, og litt irriterende for meg, hehe. men er det noen som veit hva det kan være? han har aldri hatt no problem som det før.

han sier det gjør like vondt å runke også, så får vel bare ta en liten pause og se og evt dra til legen.. men er det noen som vet hva det kan være?

Det kan være sopp, kjøp canesten krem og smør på der det er sårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...