Riskrem Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 (endret) Jeg synes kvinner som går med slips ser maskuline ut. Slips er et plagg som menn går med og bidrar til å definere dem som menn. Når kvinner går med slips blir det det samme som at en mann skulle gå med BH. Nå er det ikke ofte jeg ser kvinner med slips for å si det sånn. Men i blant dukker de opp, også i motemagasiner og på tv. Hva synes dere om slips på kvinner? Jeg synes det ser helt heeeeslig ut! Endret 2. april 2010 av Nøtteskall
Gjest Iril Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Synes alle kan gå kledd i det de vil, og brukte selv slips i stedet for et heslig tørkle til uniformen i forrige jobb, fordi tørklet var i mine øyne ubeskrivelig stygt. BH er et nytteplagg, om menn hadde hatt pupper måtte de gjerne gå i BH for min del. Slips er jo ikke noe nytteplagg. Mannen min bruker slips og dress daglig, men det er ikke det som definerer ham som mann i mine øyne.
Kløftfrid Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Slips kan gjerast veldig feminint! Eg har tenkt å bruke slips saman med skjørt på neste jobbintervju Eg går då med det fordi eg tykkjer sjølv det ser kult ut
LukaFrost Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Slips er stilig på begge kjønn. Har planer om å kjøpe meg slips selv jeg.
Kamikatze Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Damer blir ofte stilig med slips, men ville skygget unna til jobbintervju, fordi det lett kan signalisere at her er ei dame som leker mann for å entre forretningsverdenen. En kvinne bør ikke bære slipset som menn gjør det. Det blir analogt med at skotter er mandige i kilt, men ikke nødvendigvis i miniskjørt...
Kløftfrid Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Damer blir ofte stilig med slips, men ville skygget unna til jobbintervju, fordi det lett kan signalisere at her er ei dame som leker mann for å entre forretningsverdenen. En kvinne bør ikke bære slipset som menn gjør det. Det blir analogt med at skotter er mandige i kilt, men ikke nødvendigvis i miniskjørt... Måten eg har planlagt å bære slipset samt personlegheiten min vil nok ikkje signalisere det Men eg skal prøve det ut, verkar det for stivt droppar eg det, ellers køyrer eg på Forstår uansett kva du meinar!
Anglofil Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 Synes det er litt stilig jeg, kommer an på antrekket og anledningen egentlig. Mvh Yvonne
The Kitten Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Jeg synes det er kult hvis det er gjennomfoert og naturlig paa kvinnen.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Slips er stilig på begge kjønn. Har planer om å kjøpe meg slips selv jeg.
phronima Skrevet 6. april 2010 #13 Skrevet 6. april 2010 Jeg syns det er alldeles grusomt på damer. Ekstremt turn-off for min del, i allefall! Jeg liker best at mine damer ser ut som damer, og mine menn som menn :rødme:
Caramello Skrevet 6. april 2010 #14 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes ikke at slips passer til kvinner.
kriztine Skrevet 6. april 2010 #16 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes kvinner som går med slips ser maskuline ut. Slips er et plagg som menn går med og bidrar til å definere dem som menn. Når kvinner går med slips blir det det samme som at en mann skulle gå med BH. Nå er det ikke ofte jeg ser kvinner med slips for å si det sånn. Men i blant dukker de opp, også i motemagasiner og på tv. Hva synes dere om slips på kvinner? Jeg synes det ser helt heeeeslig ut! Jeg synes det er utrolig tøfft å sexy=) har lyst til å skaffe meg et selv.
TKP Skrevet 6. april 2010 #17 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes det er kult, både som fresht tilbehør til både seriøse kontorklær og på byen.
Maud Skrevet 7. april 2010 #19 Skrevet 7. april 2010 Det kan være kjempe stilig, hvis jenta kler det både personlig og stilmessig. Eller det kan være helt feil og se malplassert ut i forholdt til stil. Det må være gjennomført for at det skal se bra ut, og ikke skinne igjennom at hun er usikker.
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2010 #20 Skrevet 8. april 2010 Eg har aldri skjønt poenget med slips verken på menn eller kvinner, eg, men det høyrer liksom med til dress, då. Synest det ser teit ut på kvinner - kvifor bruke det einaste meiningslause plagget menn brukar, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå