Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har kjøpt brudekjole frå House of fashion, hva synst dere?

Er det noen som vet hva merke eller hvem som designer kjolene på House of fashions?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cesillie
Skrevet

Hei! Jeg har ikke kjøpt brudekjole der men kjøpt klær. De var ikke noe bra kvalitet! Jeg ville ikke stolt på det selv har jeg bestilt sommerens brude kjole hos My Wedding Dream og din mote. De har butikk i gjøvikk. Tipset fikk jeg ifra min vennine i Oslo. Fikk kjolen min og brudepikene sine for 2 uker siden. Helt utrolig kvalitet! ALdri sett på maken. syns det var rart at de var så billige men de eier fabrikkene de blir sydd i og dermed droppes alle mellomledd. Min kjole ble sydd ut ifra ett bilde jeg kom med. Altså skreddersyd og den passet perfekt! ingen problem å kjøpe kjole på nett hvis du gjør det hos profesjonelle brudesalonger som denne. De er helt utrolig flinke til å tilpasse. Jeg gjorde til og med mine egne endringer på kjolen og det ble slik jeg ønsket! :D Lykkelig! Brudepikene har samme kjole som meg men uten slep! Jeg vil med mine varmest anbefale denne butikken og nettbutikken. www.dinmote.no De gjorde mitt bryllup til en herlig drøm!

Gjest Cesillie
Skrevet

Jeg er også medlem i My wedding dream og din mote sin facebook gruppe. de er veldig aktive har jeg lagt merke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...