Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Mine er følgende: 1) Modjo - Lady (hear me tonight) 2) Rod Stewart - The first cut is the deepest 3) Snow Patrol - Run
Gjest Nabojenta Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 For øyeblikket hører jeg veldig mye på Bob Seger - Old time rock and roll, og Roxette - it must have been love. Ellers har jeg hørt på veldig mye innenfor guns n roses, twisted sisters, robbie williams og diverse.
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Mine yndlingssanger gjennom tidene: 1. Pardon Me - Incubus 2. Something More - Sinch 3. Beware (the Water) - Deftones Kunne jo ramset opp i all evighet, men dette er ihvertfall de tre som aldri kommer til å ramle av topplisten min. :rødme:
2ne2 Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Celine Dion - Let your heart decide Metallica - Hero of the day James Morrison - You Make it real Daniel Powter - Love you lately
silverdoe Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Patrick Swayze - She's Like the Wind The Righteous Brothers - Unchained Melody Solomon Burke - Cry to Me Henry Mancini - Moon River
FoxyFish Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 (endret) Sublime - Santeria Rolling Stones - Paint it black Pink Floyd - Echoes The Doors - The end Disse kommer jeg aldri til å bli lei av. Det er så mange flotte mennesker og opplevelser jeg forbinder med disse sangene, så de slår alltid an Endret 14. april 2010 av FoxyFish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå