fru sp Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Har googlet kirkeprogram nå, er usikker på hvordan vi skal gjøre det. Tenkte å ha et bilde av oss utenpå, men usikker på om vi skal lage det selv, eller bestille fra et sted. Om bestille, hvor? Og hva skal stå inni og i hvilken rekkefølge, vi skal iallefall ha salmetekstene..Men bør vel stå kronologisk hva som skal skje i vigelsen, hvem som skal synge solo, lese ulike tekster osv.. Hvordan gjør dere det?
MiniBill Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg har laget invitasjoner selv i Photoshop og fikk de printet opp. Ville gjort det samme med kirkeprogram vis jeg skulle hatt det. Min lenke
Jade Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Lag kirkeprogrammet etter at dere har hatt samtale med presten. Han hjelper dere med hva som skal stå der. Vi printet det bare på vanlig a4-ark på jobben på vanlig fargelaser-kontorprinter, og brettet selv.
LimaLama Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Vi lager våre kirkeprogram selv. Slik at de blir i samme stil som alle de andre trykksakene. Må høre med presten for å finne ut hva som skal stå i de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå