Mohini Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 I stedet for å lage to forskjellige tråder på kort tid, så tar jeg bare alt i samme slengen. Først: Jeg har brukt pudderfoundation i ca. 1 år nå, men jeg har aldri vært helt fornøyd, har bare brukt det pga. min hyperteite og acne prone-hud som reagerer på alt og spretter ut kviser som kuler i krigen. Har lyst til å gå over til noe annet enn pudderfoundation, så derfor trenger jeg tips til andre foundationtyper. Det MÅ være en foundation som ikke tetter porer og som gir god dekkevne og har snille ingredienser. Så var det sminkefjerner. Jeg har brukt denne fra Decleor, men den er så helsikes dårlig til å fjerne mascara. Andre tips til gode og snille sminkefjernere som et ufrivillig pizzatryne kan bruke uten å bli verre i huden? Helst en som tar bort vannfast mascara uten masse gnikking.
daisy_dee Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Så var det sminkefjerner. Jeg har brukt denne fra Decleor, men den er så helsikes dårlig til å fjerne mascara. Andre tips til gode og snille sminkefjernere som et ufrivillig pizzatryne kan bruke uten å bli verre i huden? Helst en som tar bort vannfast mascara uten masse gnikking. Kan anbefale L'oreal sin på det varmeste! Mener den som er todelt; mørkeblå på toppen og klarblå på bunn. Den fjerner vannfast sminke som bare rakker'n! Bare rist godt, ta på en pads og hold padsen en liten stund på øynene - da løsner mascaraen fint og greit, uten gnikking! Fantastisk! Også er den flott for linsebrukere og for oss med følsom hud! Hurra! Koster ca. 50,- i dagligvare, Vita, Cubus, HM, etc ..
Frua Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 (endret) Clinique high impact curling mascara er gull. Fjernes lett med varmt vann og man trenger ikke en egen fjerner til øynene. Jeg bruker to typer rens,en til å fjerne sminke i hele ansiktet først og etterpå en rens med syre til å rense huden. Har aldri kviser mer etter at jeg startet med dette Endret 2. april 2010 av Frua
Jade Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Enig med Frua ang Clinique sin mascara! Bruker L'oreal sin sminkefjerner når jeg må ha vannfast mascara, og jeg HATER å få den oljeguffa rundt og i øynene! Vann derimot...
Aryia Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Så var det sminkefjerner. Jeg har brukt denne fra Decleor, men den er så helsikes dårlig til å fjerne mascara. Andre tips til gode og snille sminkefjernere som et ufrivillig pizzatryne kan bruke uten å bli verre i huden? Helst en som tar bort vannfast mascara uten masse gnikking. Decleor cleansing water! Ha litt produkt på bomullspad, legg den mot øyet med lett trykk en liten stund og så er det bare å bevege paden i sirkelbevegelser to-tre ganger og så er alt av øyemakeup vekk.
Djungelvrål Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Jeg bøyer meg over vasken og lar vannet renne, så tar jeg litt vann på fingertuppene og gnir vippene lett til maskaraen er bløtet opp. Så bruker jeg vanlig sminkefjerner på bomull etterpå. Maskaraen blir myyye lettere å fjerne da. Gjelder ikke vannfast. Da bruker jeg en to-fase fra ysl. Jeg fjerner bare maskaraen annenhver eller tredjehver kveld. Bruker ikke så mye og kan derfor bygge litt på den i 2-3 dager. Fjerner annen sminke hver kveld da. Tenker det sliter litt mindre på vippene når jeg ikke gnir dem rene hver kveld.
Minttu Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Kan anbefale L'oreal sin på det varmeste! Mener den som er todelt; mørkeblå på toppen og klarblå på bunn. Den fjerner vannfast sminke som bare rakker'n! Bare rist godt, ta på en pads og hold padsen en liten stund på øynene - da løsner mascaraen fint og greit, uten gnikking! Fantastisk! Også er den flott for linsebrukere og for oss med følsom hud! Hurra! Koster ca. 50,- i dagligvare, Vita, Cubus, HM, etc .. Enig! Jeg bruker vannfast mascara og er superfornøyd med denne!
Frk Snasen Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 (endret) Youngblood sin pressed mineral foundation skal visst være god. Jeg syns også glominerals sin pressed base er bra mot fet hud. Disse har greie ingredienser, men inneholder bismuth. ID inneholder sink, som er bra mot fet hud. Ellers sverger jeg til dermalogica sin sminkefjerner. Denne er meget bra. Endret 4. april 2010 av Frk Snasen
Gjest Katee Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Kan anbefale L'oreal sin på det varmeste! Mener den som er todelt; mørkeblå på toppen og klarblå på bunn. Den fjerner vannfast sminke som bare rakker'n! Bare rist godt, ta på en pads og hold padsen en liten stund på øynene - da løsner mascaraen fint og greit, uten gnikking! Fantastisk! Også er den flott for linsebrukere og for oss med følsom hud! Hurra! Koster ca. 50,- i dagligvare, Vita, Cubus, HM, etc .. Jepp, den er todelt og fungerer som bare det på vannfast mascara! Er superfornøyd!
Kamelia83 Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 Jeg er ikke fornøyd med loreal sin. Må gnikke i evigheter. Men jeg er superfornøyd med h&m sin. Den flytende rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå