Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Jeg skal gifte meg om ikke så lenge, og har fått en kvise rett under kragebenet, og det er bare så vannvittig lite pent. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å få den vekk, i alle fall for at den ikke skal være så knallrød? Ikke noe artig å være fin brud med monsterkvise...... :tristbla:
¤Pernille¤ Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Prøv å smøre rikelig med aloevera på den! Det funker utrolig bra for meg Evnt. stikk innom en hudterapaut.
Frua Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Hvis den er en normal kvise så ville jeg rett og slett dampet huden,klemt ut gørra,desinfisert og smørt på en helende krem/salve ofte. Er den en sånn cysteaktig sak som ikke kan klemmes ut så må du til hudpleier. Ellers så må du bare sminke den bort så godt du kan. Vær glad den ikke er midt på nesa
klippekort Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Hei! Gå på apoteket å kjøp noe som heter basiron eller skinoren (en av dem er respetfrie, men jeg husker ikke helt jeg fikk begge hos legen min men begge funker bra), jeg bruker å ha på en tjukt lag dersom jeg har en stor kvise, men ellers bruker jeg den før jeg legger meg som en vanlig krem, men det er lurt å vente helt til kremen har tørket helt inn før du legger deg, den innholder klor eller noe som bleker sengetøyet....
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Hei! Gå på apoteket å kjøp noe som heter basiron eller skinoren (en av dem er respetfrie, men jeg husker ikke helt jeg fikk begge hos legen min men begge funker bra), jeg bruker å ha på en tjukt lag dersom jeg har en stor kvise, men ellers bruker jeg den før jeg legger meg som en vanlig krem, men det er lurt å vente helt til kremen har tørket helt inn før du legger deg, den innholder klor eller noe som bleker sengetøyet.... Ikke klor nei! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå