Gjest Mamma A Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Min datter fyller elleve denne måneden, noen forslag til sted/tema/greier vi kan finne på? Ønsker ikke å ha det hjemme.. De blir fra 6-12 stk., kommer an på om vi inviterer kun de nærmeste venninnene eller alle jentene i klassen. Tips og forslag mottas med stor takk
Serene Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Min datter fyller elleve denne måneden, noen forslag til sted/tema/greier vi kan finne på? Ønsker ikke å ha det hjemme.. De blir fra 6-12 stk., kommer an på om vi inviterer kun de nærmeste venninnene eller alle jentene i klassen. Tips og forslag mottas med stor takk Vet ikke hvor stor by du bor i og hvilke tilbud som finnes, men vi hadde bursdag på Bowlinghallen sist. Bowling1, tror jeg de heter, bare søk på nett. De hadde eget bursdagsrom der man kunne sette fra seg kaker og gaver etc, så kom de med burgere og brus til ungene etter at de hadde tatt en runde med bowling. Alle var meget fornøyde!
Thomasine Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Da min fylte 10 år, tok han med seg alle gutta i klassen og så hadde jeg bestilt omvisning på Freia i Oslo! Det var stas!! Fikk flere foreldre til å kjøre barna inn (-og hente!!), og det funket kjempebra! Der fikk de se seg om i fabrikken, fikk med seg litt hvordan og hva innen sjokolade og tilslutt lage egen sjokoade! Veldig vellykket! Det kostet oss 1500, (innkluderte 15 barn og 2 voksne) - 10-årsgrense der inne!
skandale Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Kinobursdag? Overnattingsbursdag husker jeg var en slager, men hvis dere absolutt ikke vil ha det hjemme, er det ikke aktuelt. Hvis de er interessert i sport, hva med å se en kamp av noe slag? Ellers er det også en hit å leie svømmehallen i et par timer!
lulle Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Da datteren min ble 10, feiret hun sammen med to andre i klassen. Vi leide en mindre svømmehall, barna badet (med noen forldre som vakter) mens noen dekket langbord og laget taco, som de spiste etterpå. Svært populært:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå