Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Selvangivelsen på nett forteller meg at jeg får tilbake ca 2500 kr. BSU er ikke oppført, som jeg kan se.. Heller er ikke bilens verdi oppført. Bilens navn står der, men ingen pris. Dette skal jeg såklart forandre, selv om jeg ikke har funnet hvordan jeg forandrer BSU; ser kun et punkt som omhandler BSU utenfor Norge? (har ikke mange 1000 på BSU-kontoen min). Vil disse forandringene gjøre en vesentlig forskjell på tilbakebetaling av skatt på en negativ eller positiv måte?
Zzyzx Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Ble det satt inn penger på BSU i fjor? Innskuddet settes opp som bankinnskudd, under "3.1, 4.1 og 4.5 Renter, innskudd, verdipapir, andre kapitalinnt. mv." Dersom du satte inn penger på BSU i fjor vil fradraget stå på siden som omhandler "Foreløpig beregning av skatter og avgifter 2009", altså den siden hvor du ser hvor mye du får igjen eller skal betale. Hvis du ikke satte inn penger i fjor vil du heller ikek få noe fradrag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Aha, det forklarer nok saken med den posten. Det ble ikke satt inn penger på Bsu ifjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå