Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens

Jeg har pcos, jeg går på Metfomin, jeg har hatt meget stabilt Menstrajon siden jeg har starta Metformin.... jeg started den i december og har hat mens på akkurat samme datoen hver måned etter det. :) (men menstrajonen er normal 2-3 dager etter det blir det bare små flekker men de værer i ca ei uka...er det normal mens eller )

jeg vet ikke om jeg har hatt El, selvom jeg har stabil mens så tror jeg ikke at jeg har EL......( har kjøpt meg el tester men har aldri orka å ta testen, jeg er så lat :tristbla: )

Jeg skal på besøk til mannen min i pakistan, og vil gjerne bli gravid, Kan jeg spørre legen om Pergo for å være sikker på at jeg får el og sjansen for bli gravid kan bli litt bedre og skirere.............eller har jeg sjanse til å bli gravid når mensen har normalisert seg.....

Vil gjerna ha svar.....

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hvis du har stabil mens så er EL være ca 12 - 14 dager FØR første mens dag, så du kan jo teste med EL-tester omkring de dagene. Om legen din vil gi deg Pergo på bakgrunn av det du skriver vet jeg ikke, men det er jo bare å spørre :)

Skrevet

Takk skal du ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...