annel Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Noen som har noen gode tips om noen steder i Nedre Telemark/Larvik/Arendal eller deromkring som er gode på å lage bryllupskaker som IKKE er den standard marsipankaka (siden ingen av oss er spesielt glade i fløtekrem).
Cilla2010 Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Noen som har noen gode tips om noen steder i Nedre Telemark/Larvik/Arendal eller deromkring som er gode på å lage bryllupskaker som IKKE er den standard marsipankaka (siden ingen av oss er spesielt glade i fløtekrem). http://www.cakesandcookies.no/
Frk. Belle Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Hvis dere har gjester som kommer fra/innom Oslo den dagen eller dagen før kan dere bestille hos Pascal. De har en f.eks en helt fantastisk pasjonsfuktmossekake.. Men også maaange andre gode kaker. Kaken er frossen når den hentes så ikke noe problem å hente den dagen før og transportere den et stykke. Pascal leverer ikke så dere er avhengig at noen kan hete i Oslo...
annel Skrevet 6. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2010 Tusen takk for svar. Skal sjekke ut begge tipsene!!
Auri Skrevet 6. april 2010 #5 Skrevet 6. april 2010 Ring Stockfleth's Skien. De har fått inn den fantastiske chocolatieren Sebastien Bruno i butikken nå... Vi skal bestille kake gjennom han! Jeg husker ikke prisen sånn i farta, men jeg har smakt et par prøvekaker og det er det beste jeg noengang har smakt. Eller, det beste er nok å ta kontakt direkte med Sebastien Bruno i Oslo. Men de kan frakte kaken til Skien for deg hvertfall!
annel Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 mm..!! Nam! elsker sjokolade, skal sjekke det tipset :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå