Gjest nbp Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 ja, hvorfor det? du ser ei dame kommer med en mørk mann, fra pakistan, india, afrika osv. Ingen regaerer på det, du leser og hører om at de damene ofte blir banka og undertrykt, men det er forsat greit. og du vet at mange av de har giftet seg for og få opphold her i landet. så ser du en kar snike rundt med ei dame fra thailand og plutselig er han horebokk, kvinnemishandler, en stygg faen som ikke får bedre osv. hvorfor?
Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 (endret) ... Endret 26. mai 2010 av Konservativ Mann
Gjest Maxtor Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Hæh? Begge mine onkler er gift med fruer fra filipinene, hyggelige menn og hyggelige damer. Ingen av de er hverken mishandlere eller horebukker såvidt jeg vet.
Gjest green tea Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Det har ingen ting og si om kjedeste par ikke har samme farge på huden eller kultur det som betyr noe er at de elsker vær andre og spørsmålet Vill det være
Gjest nbp Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 poenget mitt er at både her inne og andre steder hører du hele tiden nedsetende ting om menn som er sammen med damer fra thailand, filipinene, russland osv, men ingen sier noe om alle de norske damene som er sammen med menn fra andre deler av verden. jeg kjenner flere menn som har damaer fra andre land, ordentlige gutter som har damer som er utrolig glad i de, kjenner også noen damer som har eller har hatt menn fra pakistan og tyrkia, utrolig ordentlige damer som har funnet kjærligheten i noen andre en ola pottit, de guttene som har damer fra spesielt thailand og fillipinene opplever mange stygge blikk, komentarer osv, spesielt fra norske damer, mens de norske damene sjelden hører noe. så jeg bare lurer litt på hvorfor det er slik:-)
Gjest green tea Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 For de en døme etter hva andre har gjort og de er ofte den neste som for svi noe som mange tilfeler er feil.
Gjest Maxtor Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Det har nok også veldig mye å si hvor man oppholder seg. Har hørt mye drittslenging om hvite fruer som dater mørke herrer, spesielt om de finner seg en fra Afrika, at de har samme greia som Asia, altså de går for penger, ikke kjærlighet. Syns hvert enkelt par skal bekymre seg for seg selv, så kan alle andre la vær. De vet best hva de vil for seg.
Gjest Violently Happy Skrevet 4. april 2010 #8 Skrevet 4. april 2010 Fordi mange norske kvinner er raseforrædere, og det er ganske utbredt med hykleri, selvmotsigelser og et generelt hat mot menn. Hoi! Det var da drøyt. O.O Jeg vil ha en norsk mann jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå