Gå til innhold

Kjæreste på TG har ikke tid til å snakke med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er på TG nå i påsken og jeg lurer på en ting. Er det faktisk sånn at det er så travelt og bråkete at man ikke kan gå litt til "sides" og ringe noen i fem minutter i løpet av fem dager?

Eller i det minste kommunisere med fullstendige setninger på msn en gang eller to i løpet av dagen?

(for ordens skyld, jeg er en særdeles lite needy kjæreste ellers, og vi treffes gjennomsnittlig én dag i uken til vanlig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjæresten min dratt på TG (bank i bordet) hadde jeg ikke forventa mye kontakt i løpet av uka nei. Har ikke vært der selv, men har inntrykk av at det er rimelig oppheng..

Gjest Maxtor
Skrevet

The gathering.

Datasamling for folk som vil spille med og mot hverandre som oftest.

Skrevet

The Gathering, tenker jeg.

Skrevet

TG = The Gathering, et stort LAN party i hamar som holdes vært år.

Og hadde jeg vært kjæresten din, hadde jeg nok ikke satt av tid til å småprate på msn nei.. Det går i HLTV, compoer, spilling med venner og sosialisering ellers.. Tror du skal ta det helt med ro, han tenker nok på deg innimellom :) TG er tiden for guttaboys

Skrevet

Vel, det bråker såpass at skal han tjatre i telefonen uten å skrike til deg så bør han nok gå ut, og med det tempoet de holder natta lang, så er han sannsynligvis både opptatt og sliten og trøtt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Okeida... :)

Bare litt kjedelig å gå og vente på telefon og/eller skype-samtalen som han har lovet siden i går men som aldri skjer. Greit å høre fra dere om det er noe jeg bare kan drite i eller ikke - ham får jeg ikke noe skikkelig svar fra, hehe :)

Skrevet (endret)

Ut i fra det lille jeg har sett, så virker ingen av de som er på tg spesielt opptatt av telefonduppeditter på disse sammenkomstene. Der går det selvsagt i pc'er, spill og coca cola.

Vil anta han er for mye inn i et eller annet wierd spill for å kunne tenke seg frem til en telefon.

Endret av Snasen
Gjest Flowerbomb
Skrevet

Vet om fler som drar på TG og de sitter i 5 dager å spiller, spiller og atter spiller. Det er konserter der og så det er masse musikk der i tillegg. Hvis min kjæreste hadde dratt på noe slikt så hadde jeg ikke forventet at han skulle ringe meg hver dag og fortelle at han satt å spilte spill:p De sitter tett i tett så de synes kanskje det er ubekvemt å pusesnakke med kjæresten når det sitter masse andre gutter rundt som kan se hva dere skriver til hverandre. Men ja, å gi et lite pip fra seg er jo hyggelig, hvor de kan fortelle at de har det bra og at øya ikke enda er firkanta! :P

Skrevet

mest sannsynlig vet han hverken hvilken dag det er eller hva klokka er he he... vent til han kommer hjem du :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet om fler som drar på TG og de sitter i 5 dager å spiller, spiller og atter spiller. Det er konserter der og så det er masse musikk der i tillegg. Hvis min kjæreste hadde dratt på noe slikt så hadde jeg ikke forventet at han skulle ringe meg hver dag og fortelle at han satt å spilte spill:p De sitter tett i tett så de synes kanskje det er ubekvemt å pusesnakke med kjæresten når det sitter masse andre gutter rundt som kan se hva dere skriver til hverandre. Men ja, å gi et lite pip fra seg er jo hyggelig, hvor de kan fortelle at de har det bra og at øya ikke enda er firkanta! :P

Hehehe, ja hver dag er jo ikke akkurat realistisk, men én gang hadde vært fint. Han ga heller ikke lyd fra seg dagen før TG når de hadde en hel dag i Oslo før de reiste til Hamar dagen etter.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du skal forvente at han skal kontakte deg overhodet i løpet av denne TG-uken. Det skjer bare en gang i året. Nerdegreier døgnet rundt. Det er ikke plass til kjærestegreier nå. Det er helt "normalt" (nerdenormalt), og betyr ikke at han ikke elsker deg høyere enn høyest! Lar du han kose seg på TG uten mas og klaging over at han ringer / melder deg for lite, så kommer han til å elske deg ENDA høyere! For ikke å snakke om hvor kul kompisene hans kommer til å synes du er!

Skrevet

Også har ikke de fem dagene riktig gått enda, da... Det begynte jo i går.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt kjipt, men synes ikke du burde forvente særlig kontakt i løpet av TG. Aldri vært der selv, men folka som er der er nok for opptatte til særlig kommunikasjon med utenomverden.

Skrevet (endret)

Nei, jeg synes ikke du skal forvente at han skal kontakte deg overhodet i løpet av denne TG-uken. Det skjer bare en gang i året. Nerdegreier døgnet rundt. Det er ikke plass til kjærestegreier nå. Det er helt "normalt" (nerdenormalt), og betyr ikke at han ikke elsker deg høyere enn høyest! Lar du han kose seg på TG uten mas og klaging over at han ringer / melder deg for lite, så kommer han til å elske deg ENDA høyere! For ikke å snakke om hvor kul kompisene hans kommer til å synes du er!

Om kjæresten min hadde syntes jeg var masete om jeg sendte ham én melding én gang i løpet av fem dager, så tror jeg jammen meg jeg hadde revurdert hele forholdet. Man bør tåle såpass at man kan ihvertfall sende én sms, det koster ikke mange kaloriene å svare tilbake.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der med kjæresten min for mange år siden, og vi så hverandre nesten ikke hele uka. Så jeg tror ikke du skal forvente å høre så mye fra ham :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er ikke needy men maser her umiddelbart etter at TG er i gang... :roll:

Skrevet

Er ikke needy men maser her umiddelbart etter at TG er i gang... :roll:

Ja, huff, det er grusomt med oss som bryr oss om kjærestene våre og vil gjerne vite høre hvordan det står til. Dét er fælt det. :roll:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, huff, det er grusomt med oss som bryr oss om kjærestene våre og vil gjerne vite høre hvordan det står til. Dét er fælt det. :roll:

TS lurer ikke på hvordan han har det, men hvorfor hun ikke får oppmerksomhet. Samtidig som hun fremstiller seg selv som not needy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...