Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Hei! Jeg skal være forlover i et bryllup og lurer litt på om kjolen jeg har er for lys. Korsettet er i lys gull farget med blomsterbroderier i lysrosa, blått og lys grønt. Skjørtet er også gullfarget, men kan evt farges til eller så kan jeg bruke et annet skjørt som har en sterkere farge. Hva tror dere? Bruden vil antagelig si at det går bra, men jeg har jo ikke lyst til at gjestene skal reagere på fargen heller. Bruden skal ha på seg en elfenbensfarget kjole med langt slep.
brum Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Kan ikke se at det er noe problem. Man kan vel ha lyse farger bare den ikke hvit eller lik brudens.
MIKKELBRUD Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 Jeg kan heller ikke skjønne at det kan være noe problem. Kjolen din høres nydelig ut :D Lykke til som forlover!
Gjest Eføya ikke innlogget Skrevet 14. september 2003 #6 Skrevet 14. september 2003 Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå