Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Har handla inn smågodt til påska, og denne gangen er det akkurat som andre ganger:( Hver eneste gang jeg kjøper det er det allerede blitt gammelt og stivhardt i butikken. Hvorfor har butikkene så sløv holdning på akkurat det? Skuffet!
Gjest Armule Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hvorfor kjøpe det, da, når du helt klar misliker det? Om du ikke er oppmerksom på det når du plukker fra hyllene, så blir det sånn. Også kan man eventuelt finne et annet sted som faktisk har ferskt smågodt. Som godt besøkte kiosker (kinokiosker spesielt har veldig ferskt).
AnneBonny Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Arnøy: Klart man misliker å kjøpe gammelt godteri og burde la være å kjøpe det. Men man skal da ikke forvente på forhånd at godteri er gammelt i alle smågodthyllene på butikkene da? Butikken selger det, demmes ansvarsområde. Har opplevd det samme selv, når jeg får et godterikick nå kjøper jeg det på en kiosk. De er flinkere!
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Som regel merker man når man stikker spaden nedi om godteriet er ferskt. Hvis jeg kjenner at det er hardt dropper jeg det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå