LimaLama Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Vi er så heldige at en i familien er frisør med spesialiering på brud. Hun har mulighet til å komme hjem til oss på den store dagen. (Skikkelig fornøyd brud her nå altså!) Tror hun ikke var helt ærlig på prisen. (Tror vi fikk MEGET gode familie rabatter...) Ønsker å gi henne gave/smykke verdi ca. jobben. Jeg er ikke så mye hos frisør og lurer derfor på: - hva betaler dere for prøveoppsetning? - bleking av noen striper? - ordning av hår selve dagen? ...evt. Hva betaler du for "hår-bryllups-pakke"?
gotcha Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Med prøvetime, sminke og oppsett på dagen betaler jeg 3200, da er det ingen klipp eller farge inkludert.
Snart Frue Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Jeg betaler kr 3500 for frisering og sminking inkl prøvetime. For farging/striping av hår hos frisøren kommer det fort opp i 1000-1200...kommer helt an på hva du skal gjøre. Kan hun komme hjem til meg også? hehe
LimaLama Skrevet 1. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2010 Kan hun komme hjem til meg også? hehe Ja, hadde ikke det vært fantastisk! ;-) Men forstår nå at jeg har gjort et kupp i valg av mann, med slik bra slekt.... hehe... Takker for svar! Tror det blir et huldresølvsmykke og god vin til frisøren min.... Det er det minste jeg kan gjøre...
DDuck Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg jobber som frisør og tar 2000,- for prøvetime, sminke og frisering på dagen. Evt farge og klipp kommer utenom
Anglofil Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 For 2000 kr får jeg prøvetime i forkant, samt sminking og oppsett av hår på bryllupsdagen. Mvh Yvonne
Kirby Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 (endret) Har ikke bestilt ennå¨, men planlegger å bestille hos en frisør som tok ca. 500,- for prøvetime og rundt 900,- per time på selve dagen. Skal ikke ha så mye oppsett, så regner med at det blir rundt 2000,- totalt Skal forresten ikke sminkes av dem! Endret 3. april 2010 av Kirby
LimaLama Skrevet 4. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2010 "Skummelt" at det varierer så mye i pris. Mon tro om plassering i landet har noe å si? Kanskje frisører i sentrale strøk er flinkere enn de "på landet"..... (Moahahahah = rå latter! Vi får spørre neste gang vi treffer en frisør fra byen. Om hun/han føler seg flinkere enn andre siden de kan prise seg slik.....)
Kirby Skrevet 4. april 2010 #9 Skrevet 4. april 2010 Jeg skal til frisør i Oslo, men det skal sies at det er en privat salong på et kjøpesenter ganske langt utenfor sentrum, nesten på grensen til Akershus. Kunne gjort det mye dyrere for å si det sånn!
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #10 Skrevet 4. april 2010 "Skummelt" at det varierer så mye i pris. Mon tro om plassering i landet har noe å si? Kanskje frisører i sentrale strøk er flinkere enn de "på landet"..... (Moahahahah = rå latter! Vi får spørre neste gang vi treffer en frisør fra byen. Om hun/han føler seg flinkere enn andre siden de kan prise seg slik.....) Ikke helt utenkelig at plassering har noe å si. Regner med at husleia er _litt_ dyrere på Carl Johan vs indre Finnmark.. = dyrer frisørpriser.....
Gjest Iril Skrevet 4. april 2010 #11 Skrevet 4. april 2010 Jeg må ha vært griseheldig, for jeg betalte 1200,- for klipp, oppsett, festing av slør og sminke. Forloveren min og jeg fikk også en svæææær kurv med jordbær, sjokolade og mye annet godt + ordentlig sjampanje hvis vi ville; forloveren min drakk nesten hele flaska sjampanje, mens jeg var for pysete og holdt meg til brus.. Var superfornøyd med hvordan hun ordnet det, så nå er hun min faste frisør og hun er bare best! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå