Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg har da gådd på en smell å datet en gift mann og som har 2 barn,han har jo også vært utro før, vi har møttes på treninger og og ting har utviklet seg..

Jeg er er fullstendig klar over at dette er galt, men følelser har komme inni dette, han har jo da også vært gift i 14 år, men problemet er jo at han vurdere å gå fra familien sin pga alt som har skjedd og at forholdet deres ikke har funket på veldig lenge, alså lenge før jeg møtte han....

kan noen være så snill å få meg vekk fra dette for jeg vil jo ikke at dette skjer pga meg, hva kan jeg gjøre og tenkte for å glemme dette, for om vi hadde blitt sammen så kunne dette ha likegodt skjedd meg om vi ble sammen..trenger virkelig litt rettledning her og prøver virkelig å kutte all kontakt men vi er jo da 2 om dette....

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hei

jeg har da gådd på en smell å datet en gift mann og som har 2 barn,han har jo også vært utro før, vi har møttes på treninger og og ting har utviklet seg..

Jeg er er fullstendig klar over at dette er galt, men følelser har komme inni dette, han har jo da også vært gift i 14 år, men problemet er jo at han vurdere å gå fra familien sin pga alt som har skjedd og at forholdet deres ikke har funket på veldig lenge, alså lenge før jeg møtte han....

kan noen være så snill å få meg vekk fra dette for jeg vil jo ikke at dette skjer pga meg, hva kan jeg gjøre og tenkte for å glemme dette, for om vi hadde blitt sammen så kunne dette ha likegodt skjedd meg om vi ble sammen..trenger virkelig litt rettledning her og prøver virkelig å kutte all kontakt men vi er jo da 2 om dette....

Det sier de vel alltid.. Vanskeligere å holde på elskerinner om han sier at han aldri kommer til å forlate familien.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Haha.

Du har pult ham en del ganger, og du har hele tiden vist at han har barn og ekteskap.

Og først NÅ får du dårlig samvittighet?

• 1 måned senere...
Gjest anonym
Skrevet

Hei

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hæ??

Det er da ingen som kan "få deg vekk fra dette" utenom du selv. Er du vant til at mamma ordner opp for deg når ting blir vanskelig, ettersom du ikke tar ansvar selv?

Du har jo visst om situasjonen hans fra dere startet, så det er litt sent å tenke på at du ikke vil dette skal skje pga deg.

Gjest Kone
Skrevet

Ikke bekymre deg. Han forlater ikke kona pga deg uansett. Faktisk kommer han nok aldri til å gå fra henne. Han har vært utro før og er fortsatt hos henne.

Gå videre. Han blir der han er.

Skrevet (endret)

Får si som jeg har tenkt flere ganger og sagt til venninner som har ligget med menn med damer.. Tror du han vil slutte å være utro om de blir dere to? Er du så spesiell? For det må du f.. ikke tro? En gang utro=alltid utro

At folk tør å ha så høye tanker om seg selv!

Og klarer du ikke å finne deg en mann selv? Må du ta noen annens?

Endret av Vinnie
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Denne situasjonen er så klassisk at det er til å grine av. Dessverre for deg har du blitt forelsket i en førsteklasses drittsekk. Du får mye pepper her fordi du roter med en gift mann, men jeg syns det er han som er skurken og drittsekken. Han lar deg tro at han er på vei ut, at ekteskapet hans ikke er noe bra, at de ikke har et godt samliv, osv osv osv. Dette har jeg sett nok ganger til å si med sikkerhet: Han ljuger! Han har masse sex med kona og han har ingen plan om å forlate henne. For hver mann som forlater kona og det dårlige ekteskapet tror jeg du finner mange hundre som bare kommer med sprøyt og oppspinn fordi de liker å bli begjært av en ny og spennende, fordi kona er litt kjedelig, fordi det krydrer tilværelsen og selvfølgelig også fordi han syns du er pen, søt, deilig, hyggelig, god i senga. Men tro meg, han kommer ikke til å forlate henne. Hvis du tviler på det jeg sier så kan du teste ham ut. Si at han får en måned på seg til å flytte ut. Lykke til med å komme over drittsekken, det eneste du kan kontrollere i dette forholdet er å dumpe han før han dumper deg.

Gjest gjest test
Skrevet

Hvis han ikke går fra kona i løpet av de første 3 månedene så er sannsynligheten under en prosent for at han noen gang vil forlate kona for din skyld. Jeg sier ikke dette for å være kjip, men siterer forskningen så du slipper å bruke mer tid på ham enn du allerede har gjort. Gi ham et ultimatum, og that's it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...