Gjest Huffsa Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 I det siste har håret mitt vært forferdelig fett. Og jeg klør så ekstremt i hodebunnen. Har alltid brukt butikkshampoo, og har alltid hatt fint hår som ikke klør, men det har tydligvis snudd seg. Noen som kan anbeale en bra shampoo som ikke koster så mye?
BeautyFuzz Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 I det siste har håret mitt vært forferdelig fett. Og jeg klør så ekstremt i hodebunnen. Har alltid brukt butikkshampoo, og har alltid hatt fint hår som ikke klør, men det har tydligvis snudd seg. Noen som kan anbeale en bra shampoo som ikke koster så mye? Det kan vær mange grunner til at håret blir fett, viss du klør og tar deg selv mye i håret kan det også bli fett/skittent av bare det:) ( feil shampoo, for mye balsam ved røttene osv osv osv) Men prøv en mild shampoo ( for sensitiv hodebunn f.eks) og se om kløinga forsvinn. Det er ikke så dyrt med "frisørshampoo" om du søker litt på Feelunique ( gratis frakt).
Cata Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Hm, jeg har god erfaring med Sebamed-shampoen fra apoteket. Den er mild og fin og lukter dessuten godt uten å være overparfymert.
Jade Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Når det gjelder kløing i hodebunnen eller at sjampoen er for sterk for hodebunnen, så har det ingenting å si om du bruker butikksjampo eller frisørsjampo. Jeg tåler fint Define fra Rema, men reagerer på Kerastase sine produkter, og blir sår i hodebunnen av de.
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Den shampooen jeg har funnet som funker best for meg er KMS Headremedy flasshampoo. Kjøpte meg nettopp en på feelunique for 112 kr.
Gjest Huffsa Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Hvilke billigsjampoer er skånsomme og gir meg fint hår da?
Jade Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 (endret) Det er det som er fordelen! Er de billige, så er det bare å begynne i den ene enden og jobbe seg bortover, og teste i vei. Les på etiketten hvilken hårtype de er for, og hva de hjelper med/mot. Jeg bruker Define, men vet ikke om den er bedre/verre enn andre. Jeg håper vel fortsatt på å finne shampoen som gjør håret mitt "perfekt"... *drømme* Endret 1. april 2010 av Jade
Skylines Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Liker godt MOP C-system! Den koster ca 10 pund på Feel Unique. Den er uten SLS, noe som er alfa og omega for en sensitiv hodebunn! Denne kan jeg trygt anbefale.
Gjest Sandbekken Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Prøv sjampo uten sls (sodium laureth sylfate) og silikon! Jeg har hatt samme problem som deg. og for meg kom problemene ved at jeg brukte sjampo med sls som vasket vekk den naturlige balansen av av fett i hodebunnen. sls et er sterkt såpemiddel som finnes i de fleste sjampoer og andre skummende såper. Nå har jeg brukt denne økologiske sjampoen i snart et halvt år, den er uten sls, kunstig fargestoff, parabener etc.. Problemene mine er løst http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Biotin-B-Complex-Thickening-Shampoo-14-fl-oz-400-ml/3477?at=0 billig er den også, siden den er så utrolig drøy
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 ...Noen som kan anbeale en bra shampoo som ikke koster så mye? http://www.tigihaircare.com/consumer/en-UK/lovepeaceplanet/lovepeaceplanet-faq.asp Med balsam: http://www.feelunique.com/p/TIGI-Love-Peace-the-Planet-Eco-Awesome-Tween-Shampoo--Conditioner-2x750ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå