Gjest Ine Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hva tenker du om tillit når du starter et nytt forhold? Starter du med full tillit til vedkommende, eller mener du det er noe man med tiden opparbeider etter som man blir bedre og bedre kjent? På en måte slik at man gjør seg fortjent til tilliten din? noen har det vel slik at de ikke blir sammen med noen de ikkje føler at de kjenner 100%, men noen ganger er man jo så forelsket at man ikke tenker så langt, og kaster seg i det uten å faktisk vite om vedkommende er til å stole på... Hva tenker du?
Bringebærjenta Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg har aldri møtt noen som er så åpen og direkte som min nye kjæreste. Utgangspunktet for meg er at han får min fulle tillit, kall meg gjerne naiv men jeg har det bedre ved å velge å stole på mennesker. et går oftere bra enn det går dårlig.
Anglofil Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 (endret) Tillit er noe man må fortjene seg til og noe man må jobbe for. Jeg må ærlig innrømme at jeg har alltid hatt problemer med å stole på mennesker etter en del ting som skjedde i oppveksten, ergo tar det tid før jeg klarer å få tillit til mennesker jeg ikke kjenner. Ift kjæresten min, så tok det litt tid før jeg stolte helt og fullt på ham, men det gikk seg til ganske raskt siden han viste seg tilliten verdig, men det er klart, det er jo en prosess som kan ta litt tid. Mvh Yvonne Endret 1. april 2010 av Yvonne
Cata Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Vanskelig balansegang. Jeg stoler ikke ubetinget på noen som jeg ikke kjenner svært godt. Det omfatter også (og kanskje i sær) nye kjærester. Samtidig så kan jo mistillit være en forholdsdödare av rang, så jeg prøver å vise tillit selv om jeg ikke automatisk føler den. Etterhvert som man blir bedre kjent vil jeg jo finne ut av hvor mye tillit jeg faktisk kan ha til vedkommende.
MissStiles Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Tillit er viktig og skal være der. Med forrige kjæresten min så åpnet jeg meg veldig fort. Fortalte veldig mye om meg selv og min fortid veldig fort. Ble litt skremt at det kom så lett men det hadde noe med at jeg stolte på han og han var flink til å lytte. Eksen før der igjen, tok det lengre tid. Husker han sa til meg på begynnelsen at han savnet at jeg åpnet meg mer. Så hos meg er det forskjell fra forhold til forhold. Det kommer veldig ann på personen jeg er sammen med og hvordan han er.
Thomas Andrè Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Jeg stoler igrunn ikke på noen. Har vist seg å være fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå