Gå til innhold

Synes dere det er barnslig at maskuline menn spiser godteri?

oslotur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke lett å være menneske.

Det burde finnes et leksikon som beskriver i tydelige ordelag om alt kan gjøre, burde gjøre, ikke burde gjøre, burde spise, ikke burde spise, hva man kan si, ikke si, hva slags interesser man bør ha, hva slags interessen man ikke burde ha, hva slags inntekt man ikke burde ha: Og ellers alt som faller innenfor alle de totalt meningsløse og absurde normene og uskrevne reglene i samfunnet. Det hadde gjort livet betraktlig bedre for alle disse menneskene og alt det absurde de gjør i hensikt å bli godtatt og bedre likt. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Kjære vene for et spm da ,Ts :ler: hva folk putter i seg bryr meg ikke.

Candy-floss er oxo barnslig og femi, men gud så digg. Unner alle en dose godis av alle slag... En stor kjørlighet på pinne der i mot er en smule snålt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Synes det er koselig med menn som liker godterier jeg :)

Ikke barnslig i det hele tatt, men skal innrømme at jo større motsetningen er mellom maskulinitet og "søthetsgrad" på godteriet, jo artigere er det.

Sånn som den gangen jeg passerte en fyr på kjøpesenteret; han var av den digre, barske typen med skinnjakke, helskjegg og masse tatoveringer - og han gikk og gumlet på en liten jordbærkroneis.

Aner ikke hvorfor, men det fikk meg i godt humør for resten av dagen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig, nei! Min kjære er skjeggete, bred over skuldrene og dør nok litt inni seg uten godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... det er vel ikke noe kjønnsbestemt hvem som kan spise godteri...syntes det er sexy når svære maskuline menn spiser "cola sutter" rett fra en candy king pose... bortsett fra hvis de smatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi... synes det er søtt jeg... som f.eks. når de koser seg med en skive med Nugatti :) Men en diger skål for seg selv blir litt mye - da ser det litt "mumsete" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er mer teit med store, voksne menn som bestiller kaffe latte eller mocca på kafè. Da ler jeg inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

jeg er en veldig maskulin mann med litt bygd kropp. men jeg har en liten "uvane" og det er at jeg rett og slett er godteriavhengig. jeg spiser det nesten så og si hver dag og klarer meg ikke uten. har egentlig vert sånn siden jeg var liten. men jeg har en misstanke om at kvinner tenker at det er veldig barnslig av meg, eller at jeg ikke har vokst opp helt i huet, selv om jeg har det. i gamle dager var det vertfall tabu for menn å spise godteri, men vi går jo framover.

hva er deres mening kvinner?

Så kult! ^^

Liker også hvis menn liker Mocca. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...