Amica Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Trenger hjelp fra noen lyse hoder... En eller annen suppegjøk har klart å installere noe som heter mysearchnow.com som startside på pc-en her i huset, og jeg er for mitt bare liv ikke i stand til å bli kvitt j*velskapen... Jeg har prøvd alle de opplagte løsningene, som å omdefinere startside under "alt. for internett", men neste gang jeg logger på, er dritten tilbake på plass. Hjeeeeeeeeelp
Cooli Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Trenger hjelp fra noen lyse hoder... En eller annen suppegjøk har klart å installere noe som heter mysearchnow.com som startside på pc-en her i huset, og jeg er for mitt bare liv ikke i stand til å bli kvitt j*velskapen... Jeg har prøvd alle de opplagte løsningene, som å omdefinere startside under "alt. for internett", men neste gang jeg logger på, er dritten tilbake på plass. Hjeeeeeeeeelp Har du prøvd Ad-aware ? Men kanskje du finner mysearchnow.com eller noe som kan være akkurat den i Legg /Fjern til programmer i kontrollpanel.
Amica Skrevet 13. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2003 Ad-aware hjalp ikke, og etter et raskt søk, så finner jeg den ikke noen andre steder enn på C:/windows/cookies. Prøvde å slette denne, men det hjalp heller ikke... *sukker*
Cooli Skrevet 13. september 2003 #4 Skrevet 13. september 2003 hmm-- For å være ærlig, hadde jeg det samme problemet for et par mnd siden (med akkurat den mysearchnow.com ) *s* Men jeg kommer ikke i farten hvordan jeg kvittet den. Husket bare at jeg prøvde en god del og undersøkte litt rundt, så fikk jeg fjernet det.. Det er lettere å forklare hvis jeg har den her og fjerner den nå
Gjest Kira Skrevet 13. september 2003 #6 Skrevet 13. september 2003 Diskutert på et annet forum jeg er på også ... http://www.saddle-up.org.uk/forums/index.p...t=0entry76016
jordbær Skrevet 13. september 2003 #7 Skrevet 13. september 2003 Du kan søke i registry'et og fjerne derfra, mener jeg. (start->kjør->regedit søk etter www.starsidenduhar.ettellerannet) og bytt dette til den startsiden du vil ha.. evt slett filen.. men vær forsiktig. Roter du det til i registryet, så kan du kræsje maskina
Amica Skrevet 14. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2003 Forsøkte å slette i reg. men det funket ikke. Denne fæle trojanske hesten vet å gjemme seg... :evil: Installerte Spybot, og den tok knekken på den!!! :D (Den fjernet en hel del som Ad-aware ikke tok.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå