Gå til innhold

greit at kona har elskerinne ?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Flere og flere damer har lyst å teste ut sex med samme kjønn, skal vi kara akseptere dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vi bør kunne vise storsinn på dette området... :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes vi bør kunne vise storsinn på dette området... :popcorn:

Bare om vi får se på og/eller være med. Ellers er den type påskekos uaktuelt :popcorn:

Skrevet

Nå er jo jeg dame da, men om man snur på det... Så hadde jeg IKKE likt at mannen min sto i med en annen mann for å utforske asså.. Det hadde vært NoGo her i huset..

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er vel egentlig opp til hvert enkelt par, hva som er trygt for dere. Felles spilleregler som dere er enig i, er en god begynnelse. Det finnes par som har sex med andre, både sammen og alene og er enig i det. Regner med at dette fungere greit for noen og andre får en opplevelse av at det ikke ble som forestillt. Faren med å bringe andre inn i et forhold som man har, er at det ikke blir slik som tenkt og umulig å gjøre om.

Men at det er greit at kona har elskerinne ? Syns det er greit med felles spilleregler.

Skrevet

Det er noe som kalles trekant, når man går med på det er man ikke utro. Hvis man spør og kanskje kan la deg få se på, så er det heller ikke feil. For noen kan det å si ja, men plutselig ombestemme seg være tilstede, så derfor er det vel greit å se på :)

Det å "teste ut" er ikke det samme som å ha en elskerinne. Jeg kunne godt tenk å prøve en i samme kjønn, og hvis jeg liker det, gjerne et par ganger til med store mellomrom eller alle på en gang, men jeg ville ikke at det skulle vert noe som varte. For noen er det jo greit da, og så lenge det ikke er misunnelse og sjalusi inn i bildet, så sier jeg kjør på!

Kvinner har like mye rett å ha to partnere som menn har to kvinner å gifte seg med (som er tilfellet i noen land). Utroskap er like sterkt om en kvinne er med en kvinne, som en kvinne skulle ha vert med en annen mann osv.

Gjest typish
Skrevet (endret)

jeg er dame, men jeg hadde ikke syntes det hadde vært greit om typen min hadde en kar på si! jeg tviler sterkt på at jeg hadde syns det hadde vært greit om dama hadde en annen sexpartner om jeg hadde vært mann også! hehe, singel så er det vel bare å kjøre på

det er min mening

Endret av typish
Skrevet

Flere og flere damer har lyst å teste ut sex med samme kjønn, skal vi kara akseptere dette ?

Tror det er minst like mange menn som har lyst til å teste ut samme kjønn. Har da sett masse nyhetsoppslag om menn som treffes for anonym sex på offentlige bad, parker osv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det opp med samboer, men han var helt klar på at dette anså han som utroskap. Dette har jeg ingen problemer med å respektere. Jeg tror neppe jeg hadde hatt problemer med at han nå og da hadde hatt sex med en annen mann, men det er meg da.

Dette må hvert par finne ut av selv.

Skrevet

Kona var på hyttetur sammen med en veninne, etter noen glass vin så begynte de og prata om dette og for å gjøre en lengre historie kort, så endte de naken i senga og slikket hverandre til orgasme. Vi har jo snakket litt om slikt tidligere, men jeg har aldri sagt det var ok. Hun fortalte det da vi hadde lagt oss etter at hun kom hjem, og vi hadde kjempedeilig sex, jeg ble Så kåt. Det hadde vært verre hvis det hadde vært andre følelser inne i bildet, forelskelse, Men jeg liker jo egentlig ikke tanken på at hun var utro.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det er vel egentlig opp til hvert enkelt par, hva som er trygt for dere. Felles spilleregler som dere er enig i, er en god begynnelse. Det finnes par som har sex med andre, både sammen og alene og er enig i det. Regner med at dette fungere greit for noen og andre får en opplevelse av at det ikke ble som forestillt. Faren med å bringe andre inn i et forhold som man har, er at det ikke blir slik som tenkt og umulig å gjøre om.

Men at det er greit at kona har elskerinne ? Syns det er greit med felles spilleregler.

Er veldig enig i dette, så lenge man er enig og at ting har blitt snakket ihjel så syntes jeg det er en flott ting.

Hvis ting ikke blir som man hadde tenkt må man aldri tro at det er for sent å snu, paret kommer først, og hvis noen begynner å kjøre egotripp er det dødfødt.

Skrevet

Jeg ville akseptert det. Jeg ville ikke følt dette som utroskap. Kvinner har noe annet å bidra med enn det jeg har. Jeg hadde akseptert en mann til også...men da skulle jeg vært til stede...og vært med i utvelgelsen... :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...