Gjest gutt 21 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hei! Har alltid tent utrolig mye damer som er en del eldre enn meg (jeg er 21, eldste jeg har ligget med er 28). Har nå blitt kjent med ei på 36 som tar et av de samme fagene som meg, og er utrolig tiltrukket av denne dama. At jeg blir tiltrukket av visse damer er jo ikke akkurat noe nytt, men denne gangen virker det gjensidig. Hun virker veldig interessert i meg og når vi prater sammen berører hun meg på en måte de færreste andre gjør en lignende relasjoner (vi møtes kun i timene, og vet så og si ikke noe om hverandre "privat"). Det kan selvsagt være at jeg er innbilsk og tar feil, men jeg føler virkelig at hun "sender noen signaler". Hvordan kan jeg gå frem for å få til et mer intimt forhold? Jeg er ikke interessert i noe fast forhold, og jeg tviler på at hun selv er det pga. alders- og livssituasjonsforskjellen (jeg surrer rundt med utdanning, hun har allerede en grad og er "voksen", hehe). Jeg trenger tips til hvordan jeg kan komme meg innpå henne, hva jeg bør og ikke bør gjøre med tanke på at hun nærmet seg tenårene da jeg ble født! Bør jeg vise frem min modne side, eller spille på min ungdommelige sjarm (haha)? Som sagt ønsker jeg kun et seksuelt forhold, gjerne over lengre tid. Om noen skulle tvile på mine intensjoner kan jeg med god samvittighet si at jeg respekterer kvinner fullt ut og ville aldri gjort noe som kan såre noen.
Gjest Milfgutten ;> Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hoho jo nå skal du høre! Jeg har hatt 4 seksuelle forhold til eldre kvinner! Først de to første: Møttes på nettet, snakket gris, vekslet nummer. Her stopper det vanligvis opp, men jeg var smart nok til å fiske ut av den første dama (47) når hun evt skullde drikke. Ringte henne opp når jeg regnet med at hun var rimelig pussa og spurte om hun var kåt. Vips ble jeg invitert over. Vi er enda fuckbuddies, og skal til hun på søndag Frøken nummer to (53) avtalte jeg å møte på byen, igjen når hun hadde drukket seg til mot. Hun hørte jeg ikke noe igjen fra etter to ligg. Nummer tre (42) møtte jeg på byen. La meg bare langflat etter henne. Stor dame med mange kilo for mye. Spanderer mye drikke og drar på unggutt sjarmen. Fikk meg en del ligg over ett år, til hun ble gift med en kar. Og nå; Nummer fire (47) var en formfull medstudine av meg Jeg var 21 (er i dag 23), som deg, prata sammen kun i pauser og i gruppearbeidsammenheng. Hun hadde unger i tenårene (hehe..:D) så hun var sjelden på undervisning med mindre det var viktig eller obligatorisk osv. Var ihvertfall aldri med på en kaffe etter timen, eller bar på skolen ;D. En dag så bare maste jeg en del i forveien. Bare "jo kom igjen! En gang må du jo være med oss og ha det litt moro " Vi hadde hatt en vennskapelig og god tone hele veien, og jeg var nok den hun hadde enklest for å snakke med. Hun kom, jeg poppet vinen og sjenket til oss begge. Resten satt der med fjortissølet sitt, mens jeg sørget for at hun skulle bli FULL koste hva det koste vil. Hun går rett på, og vi sitter i god dialog om løst og fast hele kvelden. Snakket om ALT UNNTATT SKOLE. Altså om singelliv, gamle exer, "craziest sex things u ever done", etc. Hun går på dass. Jeg sørger for å stå rundt hjørnet og falle inn i hun når hun kommer ut. Det funker. "Snublet" rett i barmen hennes, hun drita full leende. Jeg sier "damn du er like deilig som du ser ut som". Og der var det gjort. Senere på kvelden sørger jeg får å få henne med meg til et annet sted enn der de andre går. Alkoholen fortsetter å flyte og vi begynenr kline, hun blir med meg hjem til hybelen og får meg et knull. SÅ KOMMER DET TRICKY OG MOST CRUSIAL MOMENT. Jeg spillte helt normal. Ikke noe spess at jeg våknet opp med hun. Seff var vi flaue, jeg sørget for behagelig, lattermild, ikke pinlig stemning. Sa farvell og at vi sees til neste time. Hun kom, snakket og oppførte meg som før. Førstkommende helg hadde hun sendt kidsa til faren sin og jeg sov over hele helga. Hun fant sammen med exen igjen rundt juletider i fjor, så har vært dødt siden. Som du ser har det våpenet i mitt tilfelle vært alkohol. Dama må sjenkes full. Dette for å unnskylde sin egen tabu-oppførsel. Om hun liker det, bryter en barriere som hun kan akseptere så vil hun fortsette. Takler hun det ikke vil hun gå. JEG tror det er lite VI som ungfoler kan gjøre med det, bortsett fra å spille jævli voksne og respektere og akseptere alle deres valg. Vi kan ymte frampå at vi fortsatt digger dem, og alltid vil være her for dem, men at det er de selv som må bestemme. Slik føler dem seg tryggere ved å vite at dem har kontroll over guttungen Tror jeg Good luck! Eldre damer er så SINNSYKT mye bedre enn en skinny 23 åring som går rundt og er usikker på seg selv. Eugh... And for the reckord, jeg er en kjekk, veltrent ung mann som de fleste ungpiker snur seg etter ;D
Beauté Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 (endret) Eldre damer? Halloen, jeg er 34 og anser meg som ung. :fnis: Endret 1. april 2010 av Beauté
Gjest gutt 21 Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 "Eldre" er vel relativt, hehe. For meg som for det meste omgås folk i starten/midten av tjueårene er 36 "eldre". Du er på ingen måte "gammel" I mot setning til storsjarmøren over er jeg ikke så interessert i damer på min mors alder. Takk for tips, men jeg er ikke så glad i å benytte meg av alkohol, selv om det nok er svært så effektivt! Tar gjerne i mot flere tips, gjerne fra kvinner som har befunnet seg i en slik situasjon.
Gjest navnelapp Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Eg har ein på 28 som flørtar og flørtar med meg, men eg avviser han. Han vil ha tilfeldig sex, eg vil ha ein kjæreste. Då får det berre vere at han er vakker og dansar som ein gud.
Gjest gutt 21 Skrevet 1. april 2010 #6 Skrevet 1. april 2010 Då får det berre vere at han er vakker og dansar som ein gud. Haha, flott sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå