Gjest menneske Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg har bare så lyst å gjøre mer ut av livet mitt. Mannen min er så kjedelig, han vil bare se på tv og ta seg en røyk. Noen familiebursdager. Det var det. han er så tiltaksløs og har aldri lyst/ideer å finne på noe. Vi har et felles barn som er ganske lite fortsatt. Det gjør at vi henger mye sammen når vi først har fri. Jeg kommer med forslag om alt mulig og noen ganger kan jeg overtale å bli med på noe. han vil bare bo nær sin familie, der det er trygd. Føler meg kvalt.
Bringebærjenta Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Hva med å dra på noe med venninner? Kokkekurs, vinsmaking, bokklubb? Det er jo ting du kan gjøre med mannen din også, men det er vanskelig å dra med noen som i utgangspunktet ikke vil. Du kan jo prøve å snakke med han om det? Hvis ikke det hjelper i det hele tatt må du nesten ta saken i egne hender. Gjør det klart at selv om han synes det er greit å kaste bort livet sitt i sofaen, så synes ikke du det. Kanskje han blir mer villig hvis han ser hvor mye du får ut av ditt "nye" liv? Bare noen tanker
Marabou Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Enig med over. Kanskje han blir lei av å alltid være barnevakt når du drar ut og lever livet Har du snakket med ham om hvordan du føler dette? Kan det være noe som plager ham for tiden, fysisk eller psykisk - eller har han alltid vært slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå