Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går startet påskeferien til meg og min samboer. men jeg merket at han ikke var helt tilstede. jeg prøvde flere ganger å lette stemningen, men han svarer bare kort og så blir stille.. jeg lagde middag og vi koste oss med frustrerte fruer. alt gikk greit. så dro vi på kino. snakker ivrig sammen etter filmen. men så blir han stille igjen.

står opp i dag og han virker kosete og glad. men han virker med ett så kald. jeg foreslår at vi skal gå ut og ta en kaffe og finne på noe sammen. men da sier han nei. så plutselig begynner han å kle på seg. han skal ut med sykkelen sin. han vet ikke hvor men vil bare ut.

jeg har da perioden min og begynner å gråte litt. jeg er hyper følsom da.

så kaster han hanskene sine på gulvet og sier: jeg hater dette forholdet! og har videre raseriutbrudd som går utover vinduet.

så sier han. håper du ikke gråter så mye. jeg trenger tid uten deg. hade

så nå sitter jeg da i leiligheten alene og henger ikke helt med. det er påskeferie og det første han vil er å stikke av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke som kjæresten din bare trenger litt tid for seg selv. Mulig han føler seg kvalt, og da er tid det beste man kan få. Gi han rom til å gjøre det han vil, ikke mas og ikke gråt - det gjør saken bare værre. Prøv å finn på noe du kan gjøre selv, dra ut med noen venninder, besøk noen du ikke har sett på en stund. Gi ham tid! Bare fordi det er påskeferie betyr ikke at dere MÅ henge sammen 24 timer i døgnet vet du..

Skrevet

Sier meg enig med forrige innlegg. Har ei venninne som hadde noelunde samme problem for noen dager siden. Der løste alt seg når typen bare fikk litt tid til å være for seg selv.

Skjønner det er vanskelig, men det hjelper virkelig veldig lite å mase og spørre hva det er og grine foran typen. Jeg vil tro han bare vil føle seg enda mer kvalt av saken. Mannfolk har dårlige dager de også, hvor ingenting faller på plass. Vent litt til han vil snakke om det, så ordner det seg nok.

Skrevet

han kom tilbake fra denne turen sin og sa at han savnet meg. blir så utrolig forvirret. så da dro vi på cafe og koste oss.

så etter det begynner han å være fraværende igjen. blir bare så irritert for at han ikke kan si hva han vil og gjøre noe med det. de fleste venninne mine er på fjellet i påsken og med dårlig økonomi så skjer det lite for meg :P men jeg holder han ikke tilbake på noen måte.

han er en veldig humørsyk mann, de fleste sier det samme. så da er det vanskelig å forholde seg til han.

Gjest Bianca26
Skrevet

han kom tilbake fra denne turen sin og sa at han savnet meg. blir så utrolig forvirret. så da dro vi på cafe og koste oss.

så etter det begynner han å være fraværende igjen. blir bare så irritert for at han ikke kan si hva han vil og gjøre noe med det. de fleste venninne mine er på fjellet i påsken og med dårlig økonomi så skjer det lite for meg :P men jeg holder han ikke tilbake på noen måte.

han er en veldig humørsyk mann, de fleste sier det samme. så da er det vanskelig å forholde seg til han.

hmm syns oppførselen hans høres merkelig ut. Greit nok at han trenger tid for seg selv. Men synes det er rart at i det ene øyeblikket bsier han at han hater forholdet og bare få minutter senere savner han deg?

Syns du skal si rett ut at hvis han ikke vil snakke om hva som plager han at det er best for dere begge å ha tid fra hverandre og så får han komme tilbake når han er klar for å snakke. Han kan ikke oppføre seg slik..

Skrevet

Høres ut som om han er på vei ut av forholdet, men at han ikke er klar over det selv enda. :klem:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Han viser klassiske tegn på å være kvalt i forholdet.

Be ham reise vekk et par dager, besøke noen.

Men husk å si at du er veldig intressert i at han skal komme tilbake og kose med deg og gjøre ting sammen når han er klar for det.

Du trenger ikke lide bare fordi han trenger privatliv. Hvis det er han som trenger privatliv, er det han som kan reise synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...