Lizz84 Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Noen som har erfaring med denne "sjokoladen"? Positivt eller negativt? Jeg vil høre alt:)
coco k Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg har spist xocai nuggets i litt over en mnd og merket tidlig at jeg fikk mer energi og overskudd. Med så mye antioxidanter setter det virkelig i gang systemet. Man må være flink til å drikke vann ellers kan man bli hard i magen. Det sies også at man går ned i vekt av Sjokoladen, "yeah right" var min første tanke og tenkte ikke mer på det. Det utrolige er at jeg har faktisk gått ned i vekt, figuren min har strammet seg opp rett og slett, og det er etter allerede 4-5 uker at men ser resultater. et produkt som virkelig funker!
Lizz84 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg har spist xocai nuggets i litt over en mnd og merket tidlig at jeg fikk mer energi og overskudd. Med så mye antioxidanter setter det virkelig i gang systemet. Man må være flink til å drikke vann ellers kan man bli hard i magen. Det sies også at man går ned i vekt av Sjokoladen, "yeah right" var min første tanke og tenkte ikke mer på det. Det utrolige er at jeg har faktisk gått ned i vekt, figuren min har strammet seg opp rett og slett, og det er etter allerede 4-5 uker at men ser resultater. et produkt som virkelig funker! Takk for svar! Det høres fantastisk ut! Rett og slett for godt til å være sant. Men hvis det funker er det jo genialt:) Jeg har smakt xocai nuggets, og den er jo bare knall god! Har en mor som spiser den, og hun også sier hun har fått mye mer energi og kan merke at klærne sitter løsere. Jeg har veldig lyst til å begynne, mest pga. energien for den trenger jeg virkelig og hvis man i tillegg går ned noe i vekt er det jo supert! Det eneste som jeg synes er et lite minus er prisen, det er jo ganske dyrt, så jeg vet rett og slett ikke om jeg har råd til det. Men hvis produktet er like fantastisk som det høres ut som så kanskje jeg skal gi det en sjangse;)
smil til verden! Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 HVor kjøper dere disse? Disse sjokoladene er geniale! Jeg har prøvd disse selv og anbefalt til mange. Utelukkende positive tilbakemeldinger. bl.a. økt energi, vektnedgang, bedre tannhelse, blødning i tannkjøttet stoppet, mindre åreknuter etc. disse sjokoladene finnes på www.penelene.no
Gjest Mauna Lee Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 *dytt* Noen som har litt nyere erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå