Gjest What to do? Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Hva skal jeg gjøre? Er i et forhold som har vart vel ett og et halvt år,snart 2. Og over halve tida har vært nesten uten noen form for kroppskontakt. Nesten som jeg lurer på om han er homo. For meg betyr nærhet mye, jeg liker å ta på og bli tatt på. Han liker å bli tatt på, men gir ingenting tilbake. Så det gidder jeg ikke mer. Snakker med ham om det, da sier han at han ikke vet hva som gjør det, han har lysst men........ . Jeg har i utgangspunktet et veldig dårlig selv- og kroppsbilde, og dette gjør det ikke noe bedre. Han sier det helt sikkert hadde vert bedre hvis jeg hadde syns bedre om meg selv, da ville hann hatt mere lysst,liksom... . Slik som vi har det nå kunne jeg like gjerne bodd sammen med min bror ! Er veldig glad i fyren. Han ønsker seg barn(jeg også), men som jeg har sagt, så "hett" et forhold vi har må det bli med prøverørsmetoden. Er veldig oppgitt vet ikke hva jeg skal gjøre. Tror ikke dette varer. Er jeg unormal når jeg faktisk kunne tenke meg sex minst en gang i måneden, og kanskje annen kroppskontakt ellers?? Det må være meg det er noe galt med, for han har ikke vært slik i andre forhold............. Er bare så fortvilt og lei !!!! Vart i grunnen bare rot av dette, men shit au. Trenger å høre andres mening om dette, så KOM IGJEN !!!!!!!
~sikka~ Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Heisann. Høres ikke mye morsomt ut i det hele tatt. Selvfølgelig trenger du nærhet, det gjør jo vi fleste. Vet det er flere som har det sånn som du, min beste venninne får ikke mye kos, og heller ikke høre at han er glad i henne osv. Han bare er visst sånn, hun sier han viser det på andre måter. Jeg som du ville aldri orke å gå igjennom et forhold på denne måten. Har dere vurdert å gå til samlivsterapi eller liknende? Hvis du mener at forholdet er verdt å satse på så kan jo det være en idè. Prøv å snakk mer med ham om dette, og ikke slutt å ta på ham det gjør det ihvertfall ikke bedre, kanskje han etter hvert vil gjøre det samme tilbake? Mannfolk er noen rare dyr gitt! Lykke til uansett da Og ha ei god helg :D
Northstar_ Skrevet 13. september 2003 #3 Skrevet 13. september 2003 Absolutt ikke slutt å ta på han... da øker bare avstanden mellom dere... Men hvordan vet du at han ikke har vært slik i andre forhold? Kjenner du ex'ene hans? eller har han sagt det? Folk er jo forskjellige, men dette høres ikke bra ut for hverken deg eller han. Noen forhold kan bli mer en vane... og vanskelig å bryte ut av... prøv å gå litt i dybden med han og kanskje få et svar på om det er det som er problemet deres? Jeg tror dere bare vil gjøre hverandre ulykkelige hvis dere fortsetter slik i hvertfall? Tar jeg feil? :cry: Håper det ordner seg... :yy: Northy :yy:
Gjest Donna Skrevet 14. september 2003 #4 Skrevet 14. september 2003 Huff da . Forstår deg godt! Nærhet og ømhetog kos er viktig - og deilig !! Det er vondt å ikke få tilbake når man gir ...for selv om det er deilig å stryke og kose - så er det deilig å BLI strøket og koset med. Håper det ordner seg for dere - har ingen råd å komme med ......men synes synd på deg og det du går glipp av ...........sukk ...det vi går glipp av ...........avstandsforhold renner heller ikke over med nærhet.............
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #5 Skrevet 18. september 2003 I know what you are talking about. Har vært sammen med han i tre og et halvt år, første halvåret fikk jeg full oppmerksomhet, en som alltid tok hensyn, alltid ville være sammen med meg og alltid ville kose, ha nærhet, gi og få. Så kjøpte vi hus og flyttet ilag, fikk mye annet å tenke på. Sex'en ble sjeldnere og sjeldnere, mindre og mindre kos. Idag, etter 3 år som samboere har vi knapt nok en klem. Har ikke hatt sex på over et år. Er i ferd med å gi opp. Får null feedback. Han vil nok gjerne ha sex, men ikke alt annet det medfører av kosing, lytte, prate, bare være nær uten at det behøver ende i sex. Nei, altså, jeg tenner ikke på han og har ikke lyst på sex med han!!!
Livets datter Skrevet 18. september 2003 #6 Skrevet 18. september 2003 Jeg får litt dårlige vibber når jeg leser innlegget ditt. Jeg har selv vært i samme situasjon... som kjæresten din, altså! Hadde aldri lyst på hverken sex eller nærhet, men skjønte heller ikke hvorfor da jeg normalt er en veldig "kosete" person. Men når jeg til slutt gikk dypt inn i meg selv og var helt ærlig, bunnet alt i at forholdet gikk dårlig, og jeg hadde mistet følelsene mine for ham. Det bare tok litt tid før jeg innså det.
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2003 #7 Skrevet 18. september 2003 Har også selv vært i dine sko "Livets Datter", det er vel derfor jeg blir litt ekstra fortvilet. Men han sier, påstår at dette 100 % ikke er tilfellet med han. Han sier atdet bare her blitt en dårlig sirkel. ???? -men er det noen mening i at jeg på en måte skal "skjemme" han bort med å "ta på ham" på alle måter uten å få noe igjen. Det kan jo fort bli en "god" vane for ham. Han bare får , og trenger ikke å gi for å få. Ikke missforstå meg jeg syns det er veldig deilig å gi, og kjenne at han syns det er deilig. Det hisser meg opp og da blir det dessto større nedtur å aldri få noe igjen. Ble litt rotete dette men.
Livets datter Skrevet 19. september 2003 #8 Skrevet 19. september 2003 Et forhold går ut på både å gi og å ta! Og en ting til.... ikke for å ta motet helt fra deg, men: Men han sier, påstår at dette 100 % ikke er tilfellet med han. Han sier atdet bare her blitt en dårlig sirkel. ???? Dette sa jeg også til min kjæreste.
Sandman Skrevet 19. september 2003 #9 Skrevet 19. september 2003 Men når jeg til slutt gikk dypt inn i meg selv og var helt ærlig, bunnet alt i at forholdet gikk dårlig, og jeg hadde mistet følelsene mine for ham. Det bare tok litt tid før jeg innså det. Det er bare så synd at folk bruker altfor lang tid før de kommer fram til denne selverkjennelsen. I mellomtiden har begge to, og evt barn, hatt en vond tid de gjerne kunne vært foruten.
Livets datter Skrevet 19. september 2003 #10 Skrevet 19. september 2003 Det er bare så synd at folk bruker altfor lang tid før de kommer fram til denne selverkjennelsen. I mellomtiden har begge to, og evt barn, hatt en vond tid de gjerne kunne vært foruten. Sant, Sandman! Det er synd. Men det er også en stor avgjørelse å ta. For min del, skjønte jeg det ikke helt selv... at jeg ikke følte noe for ham lenger! Vi hadde heldigvis ingen barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå