Gjest x Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Fy f! Typen til venninna mi fridde til henne. Hun ble kjempeglad. Så sa han etterpå at det var en aprilspøk. Hva synes dere om den? Hun ble dritsskuffa!
Mermaid Blues Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Høres ut som han er fem år i hodet, og lite okei mot kjæresten sin. Hvis ikke venninna di lurer deg nå da?
Anglofil Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Han høres vanvittig umoden ut, slik oppførsel tviler jeg på at jeg hadde tolerert. Mvh Yvonne
Grace:-) Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Det sier ganske mye om han, og at han har empati og sosiale antenner lik null.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 Kul fyr. På høy tid at noen gjør narr av kvinners barnslige frieri- og bryllupsmani.
Gjest Psiv Skrevet 1. april 2010 #7 Skrevet 1. april 2010 Jeg tror at nesten alle kvinner har et bittelite ønske om å gifte seg en gang innerst inne, og dette var en ufattelig dårlig aprilspøk! :O
Thomasine Skrevet 1. april 2010 #8 Skrevet 1. april 2010 Jeg ville også satset på at venninna di serverte deg en god aprilspøk!! ...og hvis ikke er det ikke mere å si enn at kjæresten er helt nedsnødd mellom øra!
Gjest eeeh Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Det sier ganske mye om han, og at han har empati og sosiale antenner lik null. dette er da en litt forutinntatt holdning. du kjenner jo ikke fyren. åpenbart er vi forskjellige. jeg synes det var utrolig morsomt . det kan jo være at han ikke tenkte noe over det, eller at venninnen er vel optimistisk. nå vet vi jo ikke en gang hvor lenge de har vært sammen. har de vært sammen alt for kort tid så er det den fødte aprilspøk. Men dette kan jo bare de to vite...
Caramela Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 Var vel kanskje ikke den beste aprilspøken. Men, om det viser seg at venninna har spøka med deg nå, så er det faktisk hysterisk!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Han burde gjort det slutt samtidig. Det hadde vært enda festligere.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 Hahaha, kongespøk! Jeg synes hele aprilspøkhysteriet er så utrolig latterlig, og det samme med fancysmancyfrierier.
Grace:-) Skrevet 1. april 2010 #16 Skrevet 1. april 2010 dette er da en litt forutinntatt holdning. du kjenner jo ikke fyren. åpenbart er vi forskjellige. jeg synes det var utrolig morsomt . det kan jo være at han ikke tenkte noe over det, eller at venninnen er vel optimistisk. nå vet vi jo ikke en gang hvor lenge de har vært sammen. har de vært sammen alt for kort tid så er det den fødte aprilspøk. Men dette kan jo bare de to vite... Vel, jeg synes at det er enkelte ting man ikke spøker med, det har med folks følelser å gjøre, og jeg synes igjen ikke at det vitner om så mange tegn til intelligent liv i gjerningsøyeblikket, og man bør kunne forvente såpass, de har tross alt et forhold
Marabou Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 Æsj. Dårlig spøk. Litt av en sjanse å ta, da bør man være rimelig sikker på at folk deler samme humor.. Her falt det tydeligvis på steingrunn, og det skjønner jeg godt.
pleiepike Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 Forbanna slem fyr! Enkelte ting gjør man bare ikke... Han burde ha tenkt seg om 2 ganger før han gjorde det....
Gjest Bianca26 Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 Til pass for henne. Hvorfor er det til pass for henne???
Beauté Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Jeg er rett og slett sjokkert. For en retard fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå