Gjest Gjest Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Jeg og samboeren min gjennom 6 år har ikke så mange felles interesser og vi har et ulikt sosialt behov. Stort sett går dette fint, men innimellom sitter jeg med en sårhet og tomhet over at vi er såpass ulike. Følelsen kommer og går med ujevne mellomrom og varer rundt en ukes tid tenker jeg. Følelsen kommer ekstra da mange rundt oss er supersosiale og alltid finner på noe i helgene. Mulig jeg blir påvirket av disse og føler vi er ekstra ulike da. Det er ikke sånn at han er asosial, men han orker ikke planer hver helg. Er det andre som har det slik og kan dele erfaringer med meg?
Phaedra Skrevet 1. april 2010 #2 Skrevet 1. april 2010 Jeg er mye mer sosial enn mannen min, og har egentlig bare kommet fram til at i de fleste tilfeller må jeg dra ut og kose meg alene, og hvis det er mer viktig (vennemiddag, bursdager, veldig mange par som skal ut osv.) så "drar" jeg ham med Tror i grunn ikke at jeg kan få ham til å endre seg, for hele personligheten hans er mer innadvendt enn min I tillegg er jeg veldig glad i at det skjer ting, mens han foretrekker å slappe av når han først har fri, så for at vi begge skal få koblet av blant annet i helgene så er det bare slik vi må gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå