Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #1 Skrevet 1. april 2010 Hatt en diskusjon idag. Jeg visste i forkant hva jeg følte om emnet men når jeg hører den andres meninger og synspunkt så høres det veldig riktig og fornuftig ut. Jeg kom vel egentlig aldri til ordet. Så nå er jeg så usikker på hva som er riktig. Det jeg føler som jeg egentlig føler fremdeles eller det som høres så riktig å fornuftig ut? Huff liker ikke slike tanker kl02 om natten... Og det i edru tilstand også...
Pinkee Skrevet 1. april 2010 #3 Skrevet 1. april 2010 Følelser og fornuft er to forskjellige ting! Du føler det du føler, men forstår og at det fornuftige er fornuftig........ Da må du bare finne ut et kompromiss mellom følelser og fornuft, og det er vanskelig det
Zzyzx Skrevet 1. april 2010 #4 Skrevet 1. april 2010 Jeg har flere ting jeg ikke aner hva jeg mener om, for alle sider har gode og fornuftige argumenter. Jeg lar meg ikke vippe av pinnen av den grunn, det er fint mulig å ikke måtte ha en bestemt mening om absolutt alt. Se på den positive siden, du er i stand til å ta inn over deg andres argumenter og innse at ditt eget standpunkt kanskje er feil. Det er en styrke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå