Gå til innhold

Noen som har snille homsevenner her?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det er vanlig at mange jenter har homsevenner som de kan snakke med, shoppe med og dele hemmeligheter med. Har alltid hatt lyst til å ha det selv men kjenner ingen som kunne bli det for meg. De virker jo så snille mange av dem og man kan snakke med dem på en helt annen måte enn "vanlige" heteroer.

Skulle nesten vært en butikk hvor jenter kunne gått og kjøpt seg en homsevenn... :)

Noen som har nære relasjoner med snille homofile menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestevennen min gjennom alle år, ble homofil. Han er gift med en homofil mann, og sammen har de mange homofile venner. Som jeg alle kjenner.

Jeg synes ideen din høres ut som om den er hentet ut av "Clueless", og at du bør skru av tv'n din og begynne å ta del i virkeligheten. De er helt vanlige mennesker som alle andre :)

Skrevet

Jeg har mange homofile venner. De har jeg møtt på samme måte som mine heterofile venner. Gjennom andre venner, på byen, på jobb etc.

De er nok ikke bestillingsvare :)

Dere får evt. henge litt på barer for homofile eller være litt ekstra ute når det er gay pride... Men husk at vennskap er gjensidig. Hvis man vil ha en personlig shopper, må man betale for det.

Gjest Emera
Skrevet

Bestevennen min gjennom alle år, ble homofil. Han er gift med en homofil mann, og sammen har de mange homofile venner. Som jeg alle kjenner.

Jeg synes ideen din høres ut som om den er hentet ut av "Clueless", og at du bør skru av tv'n din og begynne å ta del i virkeligheten. De er helt vanlige mennesker som alle andre :)

Jeg tenkte som deg da jeg leste startinnlegget. Greit at dette er generaliseringsforumet, men ingen er vel snille og søte bare fordi de er homser..?

Skrevet (endret)

*dobbelt*

Endret av Iah
Skrevet

Jeg har homofile venner, men legningen deres har ingenting med vennskapet å gjøre. Jeg er ikke venner med dem fordi de er homofile. Vi er venner fordi vi har felles interesser og vi snakker godt sammen.

Skrevet

He he, synes denne var litt herlig jeg! TS har tatt "Sex og singelliv"- utsagnet om at enhver respektabel kvinne bør ha en trofast homofil bestevenne meget bokstavelig med andre ord :fnise:

Fra spøk til alvor; har selv tre fantastiske gode venner som alle er homofile, men det er selvfølgelig vennskap uavhengig av legning. Om du går inn i et vennskap med en innstilling om at du gjerne vil ha en homovenn, er det vel ikke lenge til det etterlyses venner av utenlandsk opprinnelse fordi man skal ha en mer politisk korrekt venneflokk? :gjeiper:

Med andre ord, man finner ikke venner ved å forhåndsbestemme alder, kjønn, legning eller hudfarge, de beste vennene finner man gjennom felles interesser, humor og kjemi :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en veldig nær relasjon med en homofil mann, men han er ikke spesielt hyggelig av seg og handler kun klær på Fretexer. Hemmeligheter sier han videre. :)

Skrevet

Jeg har to homofile venner. Han ene er litt av en klyse, mens han andre har gitt meg et utrolig godt vennskap. Følte jeg kunne snakke med han om alt, det var deilig.... Desverre er han i Australia nå

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har også en snill homsevenn. Vi treffes ikke så ofte (og bare i skjul) men det er utrolig deilig da.

Tor

Gjest typish
Skrevet

jaa, det er koslig:) tenker litt som meg, ganske befriende med gutter som forstår ting hetrofile ikke forstår, hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...