Gjest Jente26 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Kjæresten har vært utro mot meg tre ganger, etter en mnd pause ble vi sammen igjen og jeg tilga han. Nå er han på byn med venner og venninner for første gang siden og jeg klarer bare IKKE å stole på han, sitter hjemme og gråter, kommer ikke til å sove ett sekund i natt, jeg vet at hun ene han var utro med også er på byn med de. Er det håp? noen som har noe beroligende å si? jeg er i midten av tjue årene, og skjønner jo at det ikke kan være slik...føler meg som en sjalu 16 åring
redchilli Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 tre ganger? En gang utro, alltid utro. dropp han!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 De fleste menn er drittsekker dsv, skjønner ikke at du gadd ta han tilbake. Folk som er utro er dårlige mennesker. Er fryktelig farlig og, du kan jo bli smittet av kjønnssykdommer og evt dø pga utroskapen hans. Ikke for å være pessimistisk på dine vegne, men bare for å opplyse deg. Kanskje greit å ta en samtale med kjæresten din om hvor dere står?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 og evt dø pga utroskapen hans. Drøyt. Hva vet du om fyren brukte kondom? Innlegget nevner ikke dette. Om han gjorde det er det null sjangs i havet for at TS dør av utroskapen hans. Til TS: Trist å høre, men hvis du ikke stoler på typen din må du snakke med ham om det. Det kan godt hende han sitter og kjeder dritten ut av seg ute med vennene nå. Men det kan også hende at han driver hor. Det siste må du værtfall snakke med ham om
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Som nevnt utallige ganger før, det er rævhølene som stikker av med alle damene
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Drøyt. Hva vet du om fyren brukte kondom? Innlegget nevner ikke dette. Om han gjorde det er det null sjangs i havet for at TS dør av utroskapen hans. Dette skal du ikke si for sikkert. Kondom beskytter dårlig mot HPV, som kan gi kreft. Meta-analyser har vist at kondom beskytter dårlig mot HPV smitte, fordi HPV også finnes i hudområder som ikke beskyttes av kondom. HPV er assosiert med ulike kreftsykdommer der livmorhalskreft er den hyppigst forekommende. Kreft i ytre kjønnsorganer, endetarm, penis og strupe er også sykdommer forbundet med dette viruset. Og å si at det er "null sjans i havet" for noe som helst når man bruker kondom er naivt. Husk at kondomer kan sprekke, og det kan være produksjonsfeil.
Marabou Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 De fleste menn er drittsekker Au da. Mye rødvin og bitre tårer i kveld? Jente26: Synes du har gitt typen din litt for mange sjanser, vel. En gang kan være en tabbe man lærer av, tre ganger er bare respektløst. Hva skal du med slike bekymringer? Hvorfor ikke sette deg selv fremst og heller finne deg en som er verdt din oppmerksomhet..
Gjest Venelite Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 (endret) utro 3 ganger , pluss han er ute med blant annet henne han var utro med? Jeg sier han eier ikke respekt for deg, han er ikke verdt deg. Bli kvitt bekymringene dine og bli kvitt ham. huff. Dropp ham! Selv om det er vanskelig i begynnelsen, så tar du deg litt tid med deg selv en stund så stikker du ut på byen eller noe og blir kjent med en ordentlig mann! Tro meg det funker, gjorde det samme og har en fantastisk kjæreste nå, etter en lignende " hendelse". Har det så mye bedre, så klart det er vondt i begynnelsen men man innser mer når man får det på avstand og kan fokusere på andre ting, det er da man klarer å gå videre. Endret 31. mars 2010 av Venelite
Gjest M_icka Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 noe oppmuntrende kan jo være å planegge å få seg en annen. forestill deg hvordan en type skal være som du egentlig vil være sammen med, og dagdrøm om dette.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #10 Skrevet 1. april 2010 TRE GANGER? Og du vil enda ha han som kjæreste? Nei F***! Dropp han idioten så raskt som mulig. Finn deg en som kan være der for deg, en som repsekterer deg!
LetThemEatCake Skrevet 1. april 2010 #11 Skrevet 1. april 2010 Alla kan förändras. Som du säger har ni ju börjat på nytt nu och det kan man ju hoppas att han har tagit på allvar. Men jag tror inte på alla som säger "En gång otrogen, alltid otrogen". Visst är 3 gånger är mycket.. Och otrohet är ALDRIG okej. Men ni har som sagt börjat på nytt och förutsättningen för att det ska fungera är ju att båda kan droppa det förflutna. Så länge du oroar dig för att han är otrogen är det mer eller mindre dödsdömt. Ett förhållande bygger på tillit, finns inte det är det inte mycket kvar. Prata med honom. Berätta om din oro och säg att du inte stoler på honom än. Varför kunde inte du följa med ut på byn föresten? Jag förstår verkligen att du är orolig om han är ute med henne. Han borde inte vara det, inte förrän han vet att du stoler på honom. Fast han kanske tror att du redan gör det?
fink Skrevet 1. april 2010 #12 Skrevet 1. april 2010 tre ganger? En gang utro, alltid utro. dropp han! Jeg mener det kan være menneskelig å tabbe seg ut én gang, men ikke gjøre samme feil to ganger til! At jeg kanskje kunne tilgitt er en ting, men tror aldri jeg hadde greid å stolt på kjæresten igjen, uansett om det var én eller tre ganger. TS: Jeg hadde heller ikke stolt på ham. Hvordan har du klart å tilgi alt sviket?
Betty77 Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 Tre ganger er rett og slett respektløst ovenfor deg! Vis respekt for deg selv og sett deg selv høyere. Si til deg selv at du fortjener bedre... okei, kanskje kan man klare en gang men tre er rett og slett ikke tilgivelig i det hele tatt. Tenk fremover,-klarer du å leve med disse tankene resten av livet? Dagdrøm heller om drømme mannen som setter deg først av alt som det skrives over her. Håper du finner en løsning og for alt i verden ikke finner deg i slikt !!
Gjest Psiv Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 (endret) Som nevnt utallige ganger før, det er rævhølene som stikker av med alle damene Du aner ikke hvor feil du tar... Endret 1. april 2010 av Psiv
Jade Skrevet 1. april 2010 #15 Skrevet 1. april 2010 Når kjæresten din har vært utro tre ganger mot deg, og du nå har tilgitt han, så må du nesten regne med å leve i usikkerhet så lenge forholdet varer. Nei, det er ikke sikkert han kommer til å gjenta det, men siden han allerede har gjentatt det to ganger, så vil jeg si at det er ganske stor sjangs for at det vil skje igjen, og at det har skjedd flere ganger enn de tre gangene han har innrømmet.
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #17 Skrevet 1. april 2010 Du aner ikke hvor feil du tar... vis meg et rasshøl av en mann som ikke har ei rimelig bra dame. Så skal jeg vise deg minst tre nice guys som er evig single.
Marabou Skrevet 1. april 2010 #18 Skrevet 1. april 2010 vis meg et rasshøl av en mann som ikke har ei rimelig bra dame. Så skal jeg vise deg minst tre nice guys som er evig single. Kommer litt an på. Definer "rimelig bra dame". En dame uten antenner og selvrespekt?
Gjest brutal_mann Skrevet 1. april 2010 #19 Skrevet 1. april 2010 Kommer litt an på. Definer "rimelig bra dame". En dame uten antenner og selvrespekt? Ser noenlunde ut, er empatisk, lojal og snill. Hun tjener sine egne penger og har fint råd til å bo alene. Det er sånn ca. en rimelig bra dame.
Marabou Skrevet 1. april 2010 #20 Skrevet 1. april 2010 Mhm. Klart, hvis damer som ønsker å være sammen med rasshøl er damer du kunne tenke deg å være sammen med selv, så skjønner jeg hvorfor du har den teorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå