Gjest tv-slave Skrevet 13. september 2003 #1 Skrevet 13. september 2003 Er det bare jeg som syns det eller er det mange nye fjes på tv denne høsten? Noen program har begynt (Blender, Svisj med Tone Lise osv) og det reklameres for flere (Stereo, Pokerfjes, Safari osv). Det er spesielt mange nye unge jenter! Bra det endelig blir satset på andre kvinnelige programledere enn Hilde Hummelvoll, men er spent på om det er noen av disse som blir mer enn et blaff.. Hva sier dere?
Mette Skrevet 13. september 2003 #2 Skrevet 13. september 2003 Ser ikke så mye på tv, men skal få med meg Valentv. Det starter neste uke og jeg gleder meg.
Gjest Tex Skrevet 14. september 2003 #3 Skrevet 14. september 2003 Jeg har også hørt at Valen-tv starter på TvNorge på mandag men det står ikke det i Programbladet... Ser ellers så lite på tv at jeg ikke aner hvem "tv-slave" prater om...
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2003 #4 Skrevet 17. september 2003 Enig med deg Tv-slave! Mange nye fjes ser jeg. Også veldig spent på om noen av disse blir værende på skjermen i flere år...
Gjest Paff Skrevet 17. september 2003 #5 Skrevet 17. september 2003 Det var meg rett over her altså, hva skjedde med innloggingen min :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå