janne camilla Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg synes det er så fint å ha sløret over ansiktet, men er det vanlig her i Norge? Er det noen av dere som skal ha det? Jeg har lyst, men vil ikke flaue meg ut på selve dagen med å gjøre noe feil...
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jeg har mer inntrykk av at det er en amerikansk greie, at brudgommen der tar vekk sløret når presten sier "you may kiss the bride" eller noe slikt. Men jeg er langt fra noen ekspert hehe
janne camilla Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 I det ene bryllupet som jeg har vært i hadde bruden det, men hun er amerikansk da :gjeiper:
Barcelone Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Det har faktisk jeg tenkt på også. Synes det er veldig fint. Og så får jeg skjult ansiktet litt når jeg går opp kirkegulvet. Ikke noe glad i å bli glodd på...
janne camilla Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2010 Det er som å høre meg selv Jeg er heller ikke noe gla i og bli glodd på eller være midtpunkt...Så derfor hadde det sikkert vært betryggende å gjemme seg bak noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå