Gjest Atanih2 Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hei! Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal spør folk på nettet etter diverse gaver osv. fordi at gaver skal være personlige, men jeg trenger noen tips jeg! Hadde egentlig tenkt å kjøpe noe morsomt på vinmonopolet til henne, hun blir tross alt 20. Men det gikk ikke helt som planlagt, ettersom at polet stengte tidligere enn ventet, og er ikke åpent igjen før etter bursdagen. Jeg er ei 19 år gammel jente, og er da avhengig av at noen over 20 måtte kjøpt gaven for meg uansett. Så.. Er det noen som har peiling på hva som kan være morsomt å få? Jeg har ikke hengt noe særlig med henne i det siste ettersom at begge går på folkehøgskole langt unna hjemmet, men jeg vil fortsatt gi henne noe som også jeg får gleden av å gi. Om noen har tips, kom med dem!
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Hei! Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg ikke skal spør folk på nettet etter diverse gaver osv. fordi at gaver skal være personlige, men jeg trenger noen tips jeg! Hadde egentlig tenkt å kjøpe noe morsomt på vinmonopolet til henne, hun blir tross alt 20. Men det gikk ikke helt som planlagt, ettersom at polet stengte tidligere enn ventet, og er ikke åpent igjen før etter bursdagen. Jeg er ei 19 år gammel jente, og er da avhengig av at noen over 20 måtte kjøpt gaven for meg uansett. Så.. Er det noen som har peiling på hva som kan være morsomt å få? Jeg har ikke hengt noe særlig med henne i det siste ettersom at begge går på folkehøgskole langt unna hjemmet, men jeg vil fortsatt gi henne noe som også jeg får gleden av å gi. Om noen har tips, kom med dem! Ring Mestergrønn el. og få dem til å levere en dekorasjon til denne jubilanten på døra fra deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå