Ivory Skrevet 31. mars 2010 #1 Del Skrevet 31. mars 2010 Har du kjøpt noe fint i det siste? Vis frem dine siste funn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. mars 2010 #2 Del Skrevet 31. mars 2010 Eitt av dei siste kjøpa mine var denne veska. Kva er ditt siste kjøp, Ivory? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 31. mars 2010 #3 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeans fra Whyred.Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. mars 2010 #4 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeans fra Whyred.Min lenke Superfin!! Kvar kjøpte du den? Pris? Korleis er den bak? Lommelaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_stjerne Skrevet 31. mars 2010 #5 Del Skrevet 31. mars 2010 Mitt siste kjøp var en tunika fra Marimekko, har desverre ikke noe bilde.. Den er ferskenfarget og rosa, veldig fin syntes jeg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. april 2010 #6 Del Skrevet 1. april 2010 Tunika fra Vila, fant dessverre ikke bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 3. april 2010 #7 Del Skrevet 3. april 2010 Disse skinn-sandalene fra DinSko. Ser rare ut på bildet, men de er helt rå :rødme: Denne , denne, og dette fra Monki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 4. april 2010 #8 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, Monki! Der har eg kjøpt http://monkiworld.com/collection09Admin/image/p5_1213_Alice_Rose_Skirt_25_EUR.jpg (lenkegreiene verka visst ikkje). Eg diggar forresten prøveromma der! Det er som å kome inn i ei draumeverd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 4. april 2010 #9 Del Skrevet 4. april 2010 Det siste jeg kjøpte var en tunika, men finner den ikke på nettet noe sted siden jeg ikke kan koreansk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 4. april 2010 #10 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, Monki! Der har eg kjøpt http://monkiworld.com/collection09Admin/image/p5_1213_Alice_Rose_Skirt_25_EUR.jpg (lenkegreiene verka visst ikkje). Eg diggar forresten prøveromma der! Det er som å kome inn i ei draumeverd.... Ja, det er nesten så man lurer på om man har fått i seg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 4. april 2010 #11 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, det er nesten så man lurer på om man har fått i seg noe Det var akkurat det eg sa til ho som sto bak kassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 5. april 2010 #12 Del Skrevet 5. april 2010 Superfin!! Kvar kjøpte du den? Pris? Korleis er den bak? Lommelaus? Takk! Kjøpte den på Whyred.se, de har dem på Nelly.com også, men bare i small. Bak er den slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanja Skrevet 5. april 2010 #13 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg kjøpte meg en tykk grå strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #14 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg klinket til og kjøpte en Louis Vuitton Tivoli PM veske! :D Storfornøyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #15 Del Skrevet 7. april 2010 Kjøpte masse stayups og strømpebukser på Lindex i lunsjen. Klar til våren, med skjørt og shorts!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. april 2010 #16 Del Skrevet 7. april 2010 Mitt siste kjøp. Det må ha vært tilbake i 1999, da kjøpte jeg meg en kjole for å ha den på nyttårsfesten 2000. Det var tider, det. Fikk ganske mange komplimenter for den kjolen, men var en som sa at den ikke var så fin? Da ble jeg litt fornærma. Men sånn er jo mannfolk, ikke alltid like taktfulle. Det var en annen som sølte vin på en annens kjole? Og den var hvit attpåtil. Må ha vært kjedelig for henne, da? Og ikke minst at det skjedde ganske tidlig på kvelden. Hadde visstnok brukt en del penger på den. "Det er ekte Djiår!" skrøt'a. Kan ikke si jeg var SÅ imponert. Men noen damer er jo bare sånn. Nippet litt til sjampis, den husker jeg at jeg spratt, ja. Tok nemlig med en sjampis som jeg fikk æren av å sprette? Hadde også sånn fjær-skjerf rundt halsen. Og så kilte jeg alle mannfolkene med det. Var en mann som ble orntli sur, ja. Han eide ikke humor. Så sånn var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 7. april 2010 #17 Del Skrevet 7. april 2010 Disse skoene fra Din Sko, enkle og søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. april 2010 #18 Del Skrevet 15. april 2010 Den kjolen det er bilde av på artikkelen "5 antrekk under 1000,-" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 16. april 2010 #19 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) En lang cardigan til å slenge på seg når det begynner å bli litt varmt, og et par enkle øredobber Endret 16. april 2010 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #20 Del Skrevet 16. april 2010 En Fjällräven-sekk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå