Gå til innhold

Ditt siste kjøp

Ivory

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt siste kjøp var en tunika fra Marimekko, har desverre ikke noe bilde..

Den er ferskenfarget og rosa, veldig fin syntes jeg i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste jeg kjøpte var en tunika, men finner den ikke på nettet noe sted siden jeg ikke kan koreansk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nesten så man lurer på om man har fått i seg noe :fnise:

:ler: Det var akkurat det eg sa til ho som sto bak kassen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superfin!! Kvar kjøpte du den? Pris? Korleis er den bak? Lommelaus?

Takk! Kjøpte den på Whyred.se, de har dem på Nelly.com også, men bare i small. Bak er den slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Kjøpte masse stayups og strømpebukser på Lindex i lunsjen. Klar til våren, med skjørt og shorts!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Mitt siste kjøp. Det må ha vært tilbake i 1999, da kjøpte jeg meg en kjole for å ha den på nyttårsfesten 2000. Det var tider, det. Fikk ganske mange komplimenter for den kjolen, men var en som sa at den ikke var så fin? Da ble jeg litt fornærma. Men sånn er jo mannfolk, ikke alltid like taktfulle. Det var en annen som sølte vin på en annens kjole? Og den var hvit attpåtil. Må ha vært kjedelig for henne, da? Og ikke minst at det skjedde ganske tidlig på kvelden. Hadde visstnok brukt en del penger på den. "Det er ekte Djiår!" skrøt'a. Kan ikke si jeg var SÅ imponert. Men noen damer er jo bare sånn. Nippet litt til sjampis, den husker jeg at jeg spratt, ja. Tok nemlig med en sjampis som jeg fikk æren av å sprette? Hadde også sånn fjær-skjerf rundt halsen. Og så kilte jeg alle mannfolkene med det. Var en mann som ble orntli sur, ja. Han eide ikke humor.

Så sånn var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En lang cardigan til å slenge på seg når det begynner å bli litt varmt, og et par enkle øredobber :)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...