Gå til innhold

Pene bomullstruser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt pene bomullstruser som ikke blir slaskete i fasongen etter èn vask?

Det er viktig at de er i ren bomull.

(Det kan godt være tai-truser, er ikke så glad i string...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun Sloggie-truser - det har jeg gjort så langt tilbake som jeg kan huske. Sverger til Tai-trusene - de er utrolig behagelige, i tillegg så holder de seg i vask etter vask.

Har ett dyrere truser som hører til BH-er som jeg har - men til daglig er det kun Sloggie som gjelder for meg.

Skrevet

Sloggi? De brukte jeg som ny tenåring, husker de var behagelige, ja.

Men jeg liker ikke den kanten oppe, der det står "sloggi sloggi sloggi" hele veien rundt.

Har Sloggi truser som det faktisk ikke står "Sloggi" veldig tydelig på?

Og jeg mener å huske at Sloggi ikke var REN bomull?

Skrevet

Det står ikke lenger Sloggi skrevet med farge - jeg tror det står med preget skrift i strikken. De Sloggi som jeg bruker er ren bomull og kjempegode - jeg har aldri funnet noen som matcher dem jeg, ihvertfall. Kjøper dem som regel når de har tilbud som sier: "Ta 3, betal for 2".

Men det kan jo være interessant å høre hva andre har og si - jeg har nemlig ikke giddet prøve så mange andre truser når jeg er fornøyd med de jeg bruker.

Skrevet

Bruker bare LaMote (tai), jeg. Veldig behagelige, billige, og holder formen.

Skrevet

Det finnes flere ulike typer sloggi truser. De 'tradisjonelle' som alltid har vært er i ren bomull, i tillegg har de nå kommet med flere andre 'serier'. f.eks Sloggi Sensual i mikrofiber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...