Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mann41
Skrevet

Eg er ein mann på 41 som har et par forhold bak meg. Nå er eg i et tilsynelatande bra forhold, men jammen så ser eg dei samme symptomane i dette forholdet og. Føle at dama holder meg på "gras" for å sei det slik. Hu har ikkje tid til å ha rolige kveldar i sofaen, hu får mer og mer pms symptomer - opp og ned, love ein ting for så å ha glømt det seinare - kjempehumør i 2 veker og så e det på an igjen, eg betale for alt så me gjere i samen ( har lyst til det då :) ), hu tok initiativ til sex tidligare men mindre nå. Men eg klaga ikkje til hu og eg prøve å holde humøret og motet oppe. Føle at eg nesten blir holdt litt for narr. Hu styre det mesta, men gir ikkje beskjed om nåke eller forandre meining eller plan så fort.

Me har vert saman i ein 5 månaders tid, og det skal vel ikkje vera sånn så tidligt eller? I need advice!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er lei av deg- enkelt og greit....

du har da 3 valg

1 - la det skure å gå som det er

2 - ta en skikkelig prat med henne om hva og hvor hun vil i dette forholdet

3 - sjarmer henne til de grader . vær spontanisk og gjør henne tent på deres forhold..

Tenk igjennom hvor viktig dette forholdet er for deg å ta valget ut fra det,

Skrevet

Snakk, snakk, snakk sammen. Må jo være den enkleste måten å løse problemer på. Ikke vent, ta initiativ selv. Var litt tidlig etter 5 mnd. ja

Lykke til uansett, og god påske :)

Skrevet

Ta en prat med henne!

Det er mulig at du gjør noe galt...ikke det at jeg sier du gjør det, men det kan alltids være...

Vær rolig og spør henne pent ut på de spørsmålene du lurer på.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Eg er ein mann på 41 som har et par forhold bak meg. Nå er eg i et tilsynelatande bra forhold, men jammen så ser eg dei samme symptomane i dette forholdet og. Føle at dama holder meg på "gras" for å sei det slik. Hu har ikkje tid til å ha rolige kveldar i sofaen, hu får mer og mer pms symptomer - opp og ned, love ein ting for så å ha glømt det seinare - kjempehumør i 2 veker og så e det på an igjen, eg betale for alt så me gjere i samen ( har lyst til det då :) ), hu tok initiativ til sex tidligare men mindre nå. Men eg klaga ikkje til hu og eg prøve å holde humøret og motet oppe. Føle at eg nesten blir holdt litt for narr. Hu styre det mesta, men gir ikkje beskjed om nåke eller forandre meining eller plan så fort.

Me har vert saman i ein 5 månaders tid, og det skal vel ikkje vera sånn så tidligt eller? I need advice!

Og du er sikker på at dere faktisk er i et forhold eller? Høres jo nesten ikke slik ut.

Synes du det er greit at hun styrer det meste? Hvorfor lar du henne gjøre det?

Kanskje det ikke er så spennende å være sammen med en nikkemann?

Endret av gjestdeluxe
Gjest mann41
Skrevet

Eg vil ikkje være noen sin nikkedukke, det er vel derfor eg har gjort mine tanker om dette.

Men det jeg gjorde i dag var å ta en prat med henne over ein kopp kaffi ( for berre ein time siden! ). Det vise seg at hu er klar over sine PMS plager og har allerede best. time sjå legen for å prøva å gjera nåke mer med det. Hu var lei av å gå opptil 2 veker å føla seg utafor. Hu forsikra meg om at det ikkje hadde noe med meg som person, eller vårt forhold, å gjøre. Det med sex'en og initiativ, så sa hu at hu blei mer opphissa når EG tok initiativ. Så det var jo positivt for meg!

Så nå er alt litt klarare. Så får me jobba med andre ting etterhvert. Gi litt og ta litt. Me har det egentlig veldig fint i sammen og uttrykker at me er glad i hverandre og at me har lyst å ha ei felles framtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...