Gå til innhold

Easy hotel i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bodd her?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på Easy Hotel Paddington for ikke så lenge siden.

Bittelite hotellrom - seng og lite bad, thats it. Men det var reint og hyggelig personale og perfekt for oss som ikke brukte mye tid på hotellet. Så vi anbefaler det, og det har fått en høy score på tripadvisor.

Paddington-området har masse restauranter og puber, så selv om hotellet ikke serverer mat er det ikke langt å gå før du finner noe passende. Det er også i gangavstand (40 min eller noe slikt) til Marble Arch/Oxford Street. Det tar vel 10 min å gå fra Paddington til hotellet, og litt lengre å gå fra Edgware Road.

Vet også at det er et Easyhotel nær Victoria, det er også et greit område skulle jeg tro. Selve Victoria-stasjonen har litt butikker, og der går det både busser og tube så man kommer seg overalt.

Skrevet

Sniker meg inn i tråden her, uten å kunne svare på ts sitt spørsmål.

Jeg har kun nylig fått øynene opp for Easy Hotel, og har tenkt å teste det ut på neste Londontur. Det ser jo helt genialt ut, for oss som ikke er opptatt av luksus. Nå ser det ut som vi får ei uke i London istedet for bare ei helg, og DET er det verdt å ofre litt for. Mine krav til overnatting er at det skal være rent, føles trygt og være et sted der man kan legge seg ned og sove ut etter en lang dag med aktiviteter. Og de behovene ser det ut som Easy Hotel kan dekke. :)

Skrevet

Jeg hadde min verste hotellopplevelse noensinne på dette hotellet. Ei venninne og jeg reiste sammen og bestilte heldigvis hvert vårt rom. De er knøtt-knøtt små! Ingen hyller eller noe sted å henge fra seg ting. Det eneste, og da mener jeg eneste du har plass til er kofferten din i fotenden av sengen. Ved siden av sengen kan man ikke stå to i bredden.. Dersom dere har tenkt til å shoppe en del kommer dere til å få plassproblemer ganske så fort.

Rommene var rene og helt greie sånn sett, så det skal de ha. Badene er så små at man knapt får snudd seg der inne, og her er det heller ingen hyller til toalettsaker osv.

Vi hadde bestilt rom med vinduer.. Rommene våre lå i kjelleren, men joda, vinduer fikk vi allikevel, ut mot korridoren/vaskekott!! Altså ikke ut i friluft. Rommene minnet om celler (mur fra gulv til tak), og var akkurat like innestengte. Sengeklær og rom stinket av alt for sterke vaskemidler, og jeg våknet med migrene første morgenen fordi det var umulig å trekke god nok luft der inne. Det hjalp jo ikke akkurat å åpne vinduet..

Rommet til venninnen min ble oversvømmet da hun tok seg en dusj, men fikk til slutt byttet rom.

Jeg hadde problemer med å sove fordi man hørte T-banen så godt. Men det var sikkert fordi jeg hadde rom i kjelleren.

Til dere som vurderer dette hotellet for mer enn en natt; tenk dere godt om! Det er virkelig verdt å betale noen få hundrelapper ekstra for å oppgradere til et bedre hotell. Jeg må også få understreke at jeg overhodet ikke er kravstor når det kommer til hotellvalg, men det skal være levelig! :)

Skrevet

Sniker meg inn i tråden her, uten å kunne svare på ts sitt spørsmål.

Jeg har kun nylig fått øynene opp for Easy Hotel, og har tenkt å teste det ut på neste Londontur. Det ser jo helt genialt ut, for oss som ikke er opptatt av luksus. Nå ser det ut som vi får ei uke i London istedet for bare ei helg, og DET er det verdt å ofre litt for. Mine krav til overnatting er at det skal være rent, føles trygt og være et sted der man kan legge seg ned og sove ut etter en lang dag med aktiviteter. Og de behovene ser det ut som Easy Hotel kan dekke. :)

Du må virkelig ikke finne på å bo på dette hotellet i en uke! Dere kommer virkelig til å angre! Jeg tror det egner seg ganske greit for forretningsreisende som kommer inn sent på kvelden, sover og drar videre. Ikke stort mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...