Honesty Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hvis et produkt ikke svarer til forventningene, hva gjør dere med bomkjøp? Ansiktskremen som ikke passer til ansiktet, foundationen som viser seg å ha feil farge, shampooen du ikke tåler i hodebunnen. Det enkleste er selvsagt å kaste, men det er litt bittert å kaste dyre ting rett i søpla. Jeg gir bort noe, men det meste blir stående i skapet og irritere meg til det blir kastet.
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jeg gjør vel det samme som deg egentlig. Prøver å gi bort, men mesteparten blir kastet.
Honesty Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2010 Det føles unektelig litt snålt å bruke ansiktskrem til 500 kroner på hendene eller som bodylotion bare for å få brukt den opp. Ellers kan man visstnok bruke shampoo til å vaske ullklær med, men det har jeg forsøkt, og det luktet for mye. Balsam kan brukes til å barbere leggene.
Gjest Raggy Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Jeg bytter med andre som har ting de ikke liker. La ut endel produkter på en blogg og har fått byttet en del, noe blir solgt også. Ellers så går ting jeg ikke liker til datteren min.
Jade Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Balsam: barbere leggene Store sminkekoster: børste vekk hår når man leker frisør Feil farge på skygger/foundation: teatersminke? Noe av shampo/balsam o.l. bruker jeg opp selv om det ikke var det "helt store". Men jeg er ikke sparsom på hvor mye jeg bruker hver gang, for å si det sånn. Og klipper ikke opp flasken, eller setter den på hodet over natten for å få ut siste rest. Elendige fuktighetskremer tar jeg med på jobb. Alltid noen som trenger noe på hendene Gir vekk så mye som mulig Noe lar jeg ligge en stund, og prøver igjen senere. Kanskje jeg brukte den feil? Ellers kan det godt ligge i skuffen et par år før jeg innser at jeg aldri kommer til å bruke det, og kaster det. Kanskje jeg skal ha meg en runde i skuffene i påsken
Lykkelitenen Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er så heldig å ha en jobb som gir meg veldig mange produktprøver, både gode og mindre gode. Så kommer jo de bomkjøpene jeg selv står for Jeg prøver å gi bort en del av det jeg ikke liker. Gjerne med beskjed om at jeg gjerne vil ha tilbakemelding om de som får den liker eller ikke liker det, så har jeg noe å si når kunder spør Noen ting prøver jeg også å finne andre bruksmåter eller brukstidspunkt til. Shampo og balsam funker flott til barbering, og om shampoen ikke har silikoner, så fungerer den også til børstevask. Dusjsåer som huden min får noia av blir degradert til håndsåpe, da bare fyller jeg opp dispenseren. Dårlige ansiktsskrubber blir kroppsskrubb og skrubbeprodukter som er så grov at selv ikke kroppen min tåler de blir forskrubb. Foundation i feil farge prøver jeg å blande sammen så jeg kan tilpasse en farge som jeg kan bruke, eller så sparer jeg dem til en annen årstid. Og passer de fortsatt ikke da, så går de i bosset Men jeg må innrømme at jeg hater å kaste produkter, selv de jeg har fått. Så de blir stort sett liggende en stund får de blir kastet. Prøver å ha en opprydding med et par mnd mellomrom, da kastes det fort en stor bærepose med produkter som ikke funker og som jeg ikke har fått gitt bort!
Gjest strykebrett Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Noe lar jeg ligge en stund, og prøver igjen senere. Kanskje jeg brukte den feil? Ellers kan det godt ligge i skuffen et par år før jeg innser at jeg aldri kommer til å bruke det, og kaster det. Det er somregel det som skjer hos meg.
Ping! Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 For flytende produkter så har jeg faktisk et lager med små krukker og flasker. Slik lager jeg testere til venner og familie Av produkter i fast form så prøver jeg å gi det bort. Prøver så godt jeg kan å ikke kaste noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå