Sni Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hei. Jeg har bestilt noe fra lookfantastic 16.03. Har ikke fått pakken ennå... Hvor lang er leveringstid hos dem ??
Gjest Armule Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Om du har bestilt for over 200 kroner så kan det godt gå 4 uker. Det er ikke LF sin feil, men tollen.
vesla86 Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Og pakken kan godt bli kontrollert i tollen selv om den har verdi under 200, og da går det som nevnt fort 4 uker. Det har vært nevnt i flere tråder her inne at posten er treg om dagen, så det er nok bare å være tålmodig! 2-3 uker er ihvertfall ikke uvanlig dessverre.
Sarah_83 Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 LookFantastic er veeeeeeeldig trege. Jeg vil heller anbefale deg http://www.beautybay.com/ Beautybay leverer overakskende raskt og har alt innen hud, hår, kosmetikk osv.
Elensire Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 jeg har handlet en del på lookfantastic, og alle pakkene mine har brukt mellom 5 og 10 dager. Husk at posten bruker lenger tid nå i og med at en del flyplasser er kveldsstengt, og de har sluttet å bruke tog (les NSB) til å frakte posten. Men anyway, jeg er veldig fornøyd med de, og tiden sendingene bruker
GueSS Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Har bestilt en del derfra i det siste og det tar laaang tid uansett om det er over eller under 200... men ser det gjelder for andre nettsteder også..
Sni Skrevet 6. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2010 LookFantastic er veeeeeeeldig trege. Jeg vil heller anbefale deg http://www.beautybay.com/ Beautybay leverer overakskende raskt og har alt innen hud, hår, kosmetikk osv. Okei. Så på denne siden og de var litt rimeligere enn de andre jeg handler på når det gjelder noen produkter. Hvor langt tid tar frakten hos dem ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå