Neshorn Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vurderer ta extensions pga jeg føler jeg har så tynt hår. Det er veldig langt, men så flatt og tynt. Føler meg liksom finere med håret oppsatt enn løst og det sier sitt:p Har sånne clips-on extensions, men de bruker jeg bare til fest pga klarer ikke sette de på uten å tupere i en evighet og med hjelp. Disse er av ekte hår og ser veldig bra ut, men jeg vil ha snasent hår til hverdags også. Problemet mitt er; hva skjer med håret når extensionet etterhvert løsner/må ut? Da ødelegges vel det originale håret? Er redd jeg blir så å si skallet og korthåret og må bruke extensions resten av livet. Noen erfaringer? Jeg er så redd for å ødelegge det lille håret jeg har:p
Gjest tussa65 Skrevet 31. mars 2010 #2 Skrevet 31. mars 2010 Jeg vurderer ta extensions pga jeg føler jeg har så tynt hår. Det er veldig langt, men så flatt og tynt. Føler meg liksom finere med håret oppsatt enn løst og det sier sitt:p Har sånne clips-on extensions, men de bruker jeg bare til fest pga klarer ikke sette de på uten å tupere i en evighet og med hjelp. Disse er av ekte hår og ser veldig bra ut, men jeg vil ha snasent hår til hverdags også. Problemet mitt er; hva skjer med håret når extensionet etterhvert løsner/må ut? Da ødelegges vel det originale håret? Er redd jeg blir så å si skallet og korthåret og må bruke extensions resten av livet. Noen erfaringer? Jeg er så redd for å ødelegge det lille håret jeg har:p
Gjest tussa65 Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Kan forsikre deg om at det ikke ødelegger det naturlige håret. Har selv hatt det i mange år, og er kjempefornøyd. Håret sitter godt, og varer i ett år ell to. Det er da ekte hår i remser som du får satt på hos frisøren. Etter ca 2-3 mnd må du til frisøren å løfte det inntil hodebunnen igjen, for det vokser jo sammen med ditt eget. hairport er flinke. Du vil ikke angre, lykke til!
Gjest lolita___ Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Du bør ikke sette det på.Det kommer til å ødelegge håret ditt helt,det vil bli enda tynnere.Og når du tar det av vil du måtte klippe deg fordi håret blir kjempe slitt.Anbefales ikke.I tilegg må du bruke masse penger på spesial børste,shampo,balsam osv til det fake håret.Bruk heller clips.Du kommer til å angre hvis du tar exstentions
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2010 #5 Skrevet 31. mars 2010 Hadde det lenge og satte det på flere ganger. De bruker mye varme når de smelter festene på. Dette ødelegger hårstrået. Har du tynt og fint hår blir det kjempeslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå