Gjest Agurkolat Skrevet 31. mars 2010 #1 Skrevet 31. mars 2010 Hei! Treng hjelp til å finna utav ein ungdomsserie som gjekk på nrk for vel 5-10 år sidan.. Handler om ein gut som gjekk inn i bestefaren sitt hus. (Eg trur besteforeldra var døde, men huskar ikkje) Men bestefaren hadde eit skrin med steinar, som denne guten åpna. Når guten tok på ei stein, reiste han plutseleg tilbake igjen i tid, og såg hendelsar og slikt. Ein episode som eg huskar godt, er dar har han drar til Lyngstøylvatnet, dar han ser når bygda vert dekt av vatn, eller noko sånt. Her kan dykk sjå bilete av Lyngstøylvatnet: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Lyngstoylvatnet.jpg Ein ser ruinene under vatnet.. ( Er ikkje heilt sikker på om da var detta vatnet, men i alle fall noko likande..) Nokon som kan hjelpa meg her? Har sendt mail til nrk før, men finn ikkje ut nokon ting!
Gjest Agurkolat Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Åh, tusen takk du! :D Nokon som veit om denne er å få tak i på film, dvd eller på nett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå