Gå til innhold

pc en på do

Fremhevede innlegg

Gjest green tea
Skrevet

Er det andre en meg som tar med pc en på do.

Jeg har håndkle på fange så den er ikke rett på lårene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, ikke jeg. :goodbye: Er ikke alt jeg behøver de der how-to-videosnuttene på youtube til...

Skrevet

hihi jeg må inrømme at jeg avogtil tar med laptopen på do. Det gjelder SPESIELT om jeg sitter å leser en superinteressang tråd på KG... MÅ liksom lese resten...

Skrevet

har aldri gjort det, men er da ikke ekkelt. akkuratt samme som å sitte å lese i et blad på do da!

Gjest Agurkolat
Skrevet

Nja. Aldri såtte på dass med pcen på fanget, fordi eg gjer meg kjapt ferdig på do, og heller leikar med pcen etterpå. Men, kan hende, eller, før i tida, når eg budd hjå mamma og pappa så pleide eg og ta med meg pcen inn på badet når eg låg i badekaret. Sitte og ligge og høre på musikk, eller da og sjå ein dårleg film er berre kos.

Skrevet

Hehe, det er vel det eneste stedet jeg ikke har tatt med laptopen. Men lesebrettet er med inn de gangene det er nødvendig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ta med meg laptopen på dass. Spesielt fordi jeg er så utålmodig, og da orker jeg ikke å sitte der for å gi magen ro til å bæsje. Noen ganger må man jo gi magen ro for å bæsje, da?! Kan ikke bare sitte der og *plopp plopp* og ferdig. :S Så, ja. Da jeg hadde laptop satt jeg en del på do, men nå er den jo ødelagt! Rimelig herpa maskin! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...