Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Jeg blir kåt, men knusktørr. Kan stimulere klitoris til orgasme, men ennå ikke våt.. Så blir natuligvis ganske sår når jeg har sex.. ikke noe kjekt. Jeg er ikke i fast forhold, så å komme dragende glidekrem synes jeg blir litt flaut.. Hvorfor blir jeg ikke våt? Og enda mer viktig, er det noe jeg kan gjøre for å bli våtere?
Gjest anonym Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Jeg blir kåt, men knusktørr. Kan stimulere klitoris til orgasme, men ennå ikke våt.. Så blir natuligvis ganske sår når jeg har sex.. ikke noe kjekt. Jeg er ikke i fast forhold, så å komme dragende glidekrem synes jeg blir litt flaut.. Hvorfor blir jeg ikke våt? Og enda mer viktig, er det noe jeg kan gjøre for å bli våtere? Jeg har samme problem i perioder. For meg kommer det av usikkerhet og stress, tror jeg. Jeg trenger langt forspill og å slappe av. Kuren har jeg ikke, så jeg følger med her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Som den andre har svart, tror jeg du burde prøve å ha et godt vorspiel. Men det er kanskje ikke alltid like lett å få når du ikke er i fast forhold. Mye kommer nok av stress og bekymringer, det var det hvert fall hos meg. Nå er jeg i fast forhold, jeg har aldri vært våtere! .. jeg slapper av, føler meg ikke ubekvemt, alt er bra men , jeg sliter med å få orgasmer, men det kan jeg ikke forvente hver gang ;D
sauen87 Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Går du på noen form for hormonell prevensjon? dette kan tulle litt med hormonene så det blir vanskeligere å bli våt. Om du absolutt ikke tør fortelle nye partnere om dette, kan du jo ha glidemiddel i veska, ta en tur på do og smøre litt? Mannfolka merker sikkert ikke forskjell uansett, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå