kristian82 Skrevet 31. mars 2010 #21 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg tror nok ikke at hun er sjenert er problemet, jeg har tatt kontakt med endel jenter som er sjenerte og finner de faktisk mer tiltrekkende enn de som brøler høyest. Derimot om hun har en prinsess-holdning, om at hun er best finest og at alle guttene bør løpe etter henne har hun ett problem. Slike jenter får de fleste gutter med litt vett i hodet (og iallfall de med ærlige hensikter) til å løpe motsatt vei. Sant. Sjenerte og litt forsiktige jenter er bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #22 Del Skrevet 1. april 2010 Det handler om utsråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. april 2010 #23 Del Skrevet 1. april 2010 utstråling* til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 2. april 2010 #24 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg kan virkelig godt forstå hvordan gutta heller mer mot deg og finner deg sexy. Ei jente som har ei SÅ hot venninne og som likevel ikke snakker stygt om henne med et eneste ord og er så blottet for venninne-sjalusi at du sier innsiden matcher utsiden, er utrolig tiltrekkende. Du høres kulere ut enn venninna di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musiklover Skrevet 2. april 2010 #25 Del Skrevet 2. april 2010 Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. april 2010 #26 Del Skrevet 2. april 2010 Kall meg gjerne kynisk og mistenksom - men for meg høres dette ut som fri fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. april 2010 #27 Del Skrevet 2. april 2010 Er nok ikke så mange gutter her inne, men hvorfor holder dere dere unna slike jenter? Må nevnes at innsiden hennes er like bra som utsiden bare man blir kjent og murene hennes senkes. Det er jo utrolig trist at gutter (og menn?) lar et pent utseende og ytre være et hinder for å ta kontakt, fordi kanskje personligheten/vesenet ikke er så elskelig ved første inntrykk. Det høres også litt rart ut det du forteller om, synes jeg, fordi om din venninne virkelig er pen og vakker, og i tillegg er hyggelig, bør hun ha en viss historikk på gutter/menn, dersom hun i det hele tatt viser seg ute blant folk. Hun bør jo ha visse sosiale antenner, har hun det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #28 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis en jente ser sur ut, så legger jeg til grunn at hun sannsynligvis er en stuck-up hurpe. Jenter MÅ være blide, muntre og feminine hvis de forventer at menn skal ta kontakt. Spesielt hvis det er andre folk til stede (å bli avvist av "frøken vil ikke" i full offentlighet frister ingen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2010 #29 Del Skrevet 2. april 2010 Hvem gidder å ta kontakt med sure folk, uansett utseende, hvis ikke de skal selge noe? Det gjør knapt nok jehovas vitner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M_icka Skrevet 2. april 2010 #30 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg skjønner venninnen din godt, jeg, at hun inntar en lukket mine. Det er nok for å beskytte seg. Det er gjerne de minst tiltalende gutta som strømmer til med en gang man smiler litt, og så har man et evig kav med å forklare dem at man ikke er interessert. Noe de som regel ikke skjønner, og blir sure av. Hilsen eks-modell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. april 2010 #31 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg skjønner venninnen din godt, jeg, at hun inntar en lukket mine. Det er nok for å beskytte seg. Det er gjerne de minst tiltalende gutta som strømmer til med en gang man smiler litt, og så har man et evig kav med å forklare dem at man ikke er interessert. Noe de som regel ikke skjønner, og blir sure av. Hilsen eks-modell Javel :klø: Så kjekke menn, de blir ikke interesserte om du til de eller ei? Er bare de stygge som kommer som møll mot en lyspære, pga et smil? Du kan være vakker som f, men fullstendig uinteressant pga manglende utstråling, godhet og det inntrykket man får av væremåte. Så utseende er virkelig ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 2. april 2010 #32 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg skjønner venninnen din godt, jeg, at hun inntar en lukket mine. Det er nok for å beskytte seg. Det er gjerne de minst tiltalende gutta som strømmer til med en gang man smiler litt, og så har man et evig kav med å forklare dem at man ikke er interessert. Noe de som regel ikke skjønner, og blir sure av. Hilsen eks-modell Jeg synes det er fint at slike som deg er potte sure, for da vet jeg hvem som er en bitch og ikke. En modell er ikke i seg selv bra nok for meg, hun må i tillegg være intelligent, positivt og blid. Det er altså ikke du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #33 Del Skrevet 2. april 2010 Hva betyr egentlig eksmodell? Mange jenter ser ut til å sveve i den villfarelsen at menn flest tenner på fashionindustriens sjelløse kleshengere. Har du vært nakenmodell eller puppemodell, er det større sjanse for at en stor del menn finner deg attraktiv, men fremdeles bare en del - ikke alle. Gutter har også ulik smak. Men der er en stor forskjell på mote- og på nakenmodeller (eller glamourmodeller som de feilaktig liker på kalle seg. Slike er vanligvis påkledde.) Kleshengerne er plukket ut for å appelere til kvinner, og har ofte maskuline særtrekk. Muggemoddellene i Vi Menn og nekenmodellene i de andre er plukket ut fordi de er feminine og appelerer til menn. Bare sånn for å rydde litt opp i begrepene. Kanskje modellvenninna di har bra drag på damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. april 2010 #34 Del Skrevet 2. april 2010 Aner ikke hva som skjer, men dette er det andre innlegget i dag hvor jeg blir Anonym bruker, uten å ha krysset av for dette valget... Forrige innlegg er skrevet av undertegnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå