Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvor mye havregryn og hvor mye melk pleier dere å ha per porsjon (circa)?Bruker dere store eller lettkokte havregryn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa25 Skrevet 30. mars 2010 #2 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg spiser mest havregrøt da, men når jeg spiser havregryn med melk på bruker jeg vel ca en dl havregryn, og nesten det samme med skummet melk. Søter ofte med litt eple eller pærebiter og masse kanel. Bruker også litt splenda om søtsuget er veldig gjeldende Bruker både lettkokte og vanlige store, kommer an på hva som står i skapet Endret 30. mars 2010 av Cessa25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. mars 2010 #3 Del Skrevet 30. mars 2010 Lager det alltid som grøt, liker bedre smaken i det. Da bruker jeg 1,5 dl med gryn (lettkokte), 1,5 dl eksta lett melk og like mye vann. Har som regel oppi en neve rosin og ei skje med linfrø, og litt kanel og salt. Aldri sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg måler ikke mengdene, men tar det på øyemål. Jeg bruker en dæsj store havregryn, og like mye vann som melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg mener ikke havregrøt med melk, jeg mener havregryn som "kornblanding" med melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. mars 2010 #6 Del Skrevet 30. mars 2010 Ca 1-1,5 never havregryn, og melk til det var over grynene. Brukte lettkokte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 31. mars 2010 #7 Del Skrevet 31. mars 2010 Lettkokte havregryn. Fyller opp til skålen er nesten full ca 150gr i mitt tilfelle. Litt jordbærsyltetøy og rosiner. Protein pulver hvis det er nødvendig. Melk til det nesten renner over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 31. mars 2010 #8 Del Skrevet 31. mars 2010 Lager som oftest grøt hvis jeg spiser havregryn, men hvis jeg en sjelden gang spiser det vanlig sammen med melk spiser jeg ca 1,5 dl gryn og sikkert ca det dobbelte med melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 31. mars 2010 #9 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg bruker ca 50 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå