Kjetil S. Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hvordan gå frem for å treffe noen single som ikke er så jævla kresne..?? ..Er det mulig, eller..?? :-))))
Sunniva81 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Hvordan gå frem for å treffe noen single som ikke er så jævla kresne..?? ..Er det mulig, eller..?? :-)))) Hva legger du i å være kresen da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Finn ei støgg, de er mindre kresne enn de pene. Kresenheten henger ofte sammen med utseende.
Kjetil S. Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 Hva legger du i å være kresen da? Kanskje det litt sånn der helt uoppnåelige perfekte glansbildet som man tålmodig venter på mens man bare drar over alt det andre når man måtte føle behov for det, hvem vet..??? ;-))))
Sunniva81 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Kanskje det litt sånn der helt uoppnåelige perfekte glansbildet som man tålmodig venter på mens man bare drar over alt det andre når man måtte føle behov for det, hvem vet..??? ;-)))) Hmm....Spørs om ikke alt håp er ute da ja :gjeiper: Nei,det er vel ikke utenkelig det vel? Du får bare fortsette å være tolmodig og kos deg videre til h*n dukker opp
Gjest KateW Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Det er en balanse mellom å ikke ta til takke med hva som helst, og å vite hva man trenger ønsker og ikke minst har å by på. Jeg kan velge vekk menn fordi jeg ikke har noe å by dem i deres livssituasjon, jeg vil ikke kalle meg kresen av den grunn.
Kjetil S. Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2010 Det er en balanse mellom å ikke ta til takke med hva som helst, og å vite hva man trenger ønsker og ikke minst har å by på. Jeg kan velge vekk menn fordi jeg ikke har noe å by dem i deres livssituasjon, jeg vil ikke kalle meg kresen av den grunn. Fint svar! :-))
Kjetil S. Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2010 Finn ei støgg, de er mindre kresne enn de pene. Kresenheten henger ofte sammen med utseende. Ja, det fungerer helt sikkert helt fint dersom man bare "vil ha"... :-))))
Spirit Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Det finnes mange pene jenter som ikke er så kresne, men du har visst ikke truffet på den riktige enda.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Ja, det fungerer helt sikkert helt fint dersom man bare "vil ha"... :-)))) Du er jo like kresen selv da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Beste måten å finne noen som ikke er så j. kresne er å få seg noen i samme "utseende" klasse. Problemet her er kanskje hvis en mann er feit og blubben så ser han ikke det. Fordi han selv syns han ser fantastisk ut. Og går på de slanke nette damene istede for de damene som er like feite og blubbne. Er enklest også å finne seg noen som er like attraktive som seg selv. Mer attraktive blir for stress og for mye sjalusi, mindre attraktive blir for kjedelig.
Gjest Tidssone Skrevet 31. mars 2010 #14 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan ser du ut selv og hva er det du ønsker deg?
Sommersol Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 Men kresen?? Høres ut her som om det bare henger sammen med utseende. Jeg tror vi alle er kresne og vet hva vi vil ha, men det går vel ikke så veldig mye på utseende??
Nuith Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 Hvis de virker for kresne for deg, så har du antagelig prøvd deg på en klasse over din egen standard. Prøv med de som er styggere, dummere, dårligere stilt økonomisk, har mindre sosiale antenner, etc. Har hatt plenty av mannlige venner som klager sin nød over hvor vanskelig det er å få seg dame - eller få seg sex - mens det sitter ei "stygg" jente og smiler oppfordrende til dem eller tilogmed sender dem SMS med "lyst til å finne på noe inatt?". (Og med "stygg" mener jeg ikke avskrekkende stygg, men jenter som feks. har 20 kg for mye og en litt for stor nese, kanskje en femmer utseendemessig.)
Gjest Tidssone Skrevet 31. mars 2010 #17 Skrevet 31. mars 2010 Hvis de virker for kresne for deg, så har du antagelig prøvd deg på en klasse over din egen standard. Prøv med de som er styggere, dummere, dårligere stilt økonomisk, har mindre sosiale antenner, etc. Har hatt plenty av mannlige venner som klager sin nød over hvor vanskelig det er å få seg dame - eller få seg sex - mens det sitter ei "stygg" jente og smiler oppfordrende til dem eller tilogmed sender dem SMS med "lyst til å finne på noe inatt?". (Og med "stygg" mener jeg ikke avskrekkende stygg, men jenter som feks. har 20 kg for mye og en litt for stor nese, kanskje en femmer utseendemessig.) 20 kilo for mye er æsj. Særlig dersom en selv ikke er overvektig.
Sunniva81 Skrevet 31. mars 2010 #18 Skrevet 31. mars 2010 Men kresen?? Høres ut her som om det bare henger sammen med utseende. Jeg tror vi alle er kresne og vet hva vi vil ha, men det går vel ikke så veldig mye på utseende?? Signerer denne!
james Skrevet 31. mars 2010 #19 Skrevet 31. mars 2010 Hvis de virker for kresne for deg, så har du antagelig prøvd deg på en klasse over din egen standard. Prøv med de som er styggere, dummere, dårligere stilt økonomisk, har mindre sosiale antenner, etc. Har hatt plenty av mannlige venner som klager sin nød over hvor vanskelig det er å få seg dame - eller få seg sex - mens det sitter ei "stygg" jente og smiler oppfordrende til dem eller tilogmed sender dem SMS med "lyst til å finne på noe inatt?". (Og med "stygg" mener jeg ikke avskrekkende stygg, men jenter som feks. har 20 kg for mye og en litt for stor nese, kanskje en femmer utseendemessig.) Selv om det kan være vanskelig å finne en bra dame, har menn også standarder, er dette galt? Bli sosialklient pga. det er enklere enn å blir siv.ing., joda det er mulig Da jeg hører "kresen" tenker jeg heller typen som ikke våger å prøve noe nytt. Dvs. "Jeg vil ikke spise gulerøtter pga. de er ikke i samme klasse som epler". Av nysgjerrighet, hva mener du med "klasse over egen standard"?
Gjest Bianca26 Skrevet 31. mars 2010 #20 Skrevet 31. mars 2010 herregud så masse syke ting som blir sagt her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå