Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hei! På laurdag var vi hos gullsmeden og valde oss ut forlovelsesringar. Kva synest de om desse, både eg og sambuar skal ha desse ringane. Gler meg til vi får dei, men er litt usikker på bredda og eigentleg heile ringen. Har de nokre synspunkt på dette? Ringane er på side 15 i katalogen og har nr BGF121. Tusen takk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Gratulerer med forlovelse då! Generelt er eg nok litt skeptisk til ringar med flat innside, men det er vel smak og behag! Håper de blir fornøgde
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Ja, eg har lest det no etter helga at det er ein del som er skeptiske til flat innside. Men no får vi sjå korleis det blir. Vi har bestilt utan gravering foreløbig, då vi ikkje heilt veit kva vi skal ha inni ringane våre. Men det blir nok dato for forlovelse og "Amor vincit omnia = Kjærligheten overvinner alt". Gler meg soooooo mykje til vi får ringane våre over påska! :rødme: Vi forlova oss i januar, men ville ikkje seie noko til nokon før vi hadde fått tak i ringar så har det blitt dratt voldsomt ut i tid då.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Hm.. jeg syns de var litt vel maskuline for min smak, men dere vet best hva som passer deres stil =) gratulerer med forlovelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå